به موسیقی متن جدید The Last of Us: Part 2 گوش بدهید

چهارشنبه 13 تير 1397
22:38
امیر

در طول مراسم PlayStation Experience، نیل دراکمن به عنوان کارگردان The Last of Us: Part II ویدیوی جدیدی را معرفی کرد که موسیقی متن جدید بازی در آن وجود دارد.

دراکمن اعلام کرده بود گوستاوو سانتائولایا (Gustavo Santaolalla)، آهنگ‌ساز نسخه اول بازی، برروی The Last of Us: Part 2 کار می‌کند و البته موسیقی ویدیوی زیر را هم او ساخته است.

وی همچنین افزود که نمی‌تواند سری The Last of Us را بدون Joel و Elie فرض کند. آن‌ها در قلب این سری قرار دارند که راجع به روابط انسانی بوده و رابطه آن‌ها مهم‌ترین است. بدون هیچ حرف اضافه دیگری، می‌توانید از ویدیوی زیر و چندین تصویر هنری دیگر هم لذت ببرید.

اگر تریلر رونمایی بازی را از دست داده بودید، در این بخش می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید که شب گذشته در PlayStation Experience نمایش داده شد. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر از داستان و تم بازی، می‌توانید به مطالعه این بخش بپردازید.

گیمفا
موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 172 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

Dragonborn از Skyrim

يکشنبه 10 تير 1397
13:15
امیر

اگر از من بخواهند که باشکوه ترین آلبوم Soundtrack تاریخ بازی های ویدئویی را انتخاب کنم، انتخاب من چیزی جز Skyrim نخواهد بود. بی شک موسیقی این بازی یکی دلایل موفقیت این بازی بود. موسیقی که توسط Jeremy Soule ساخته شد و لقب بهترین آلبوم Soundtrack برای های ویدئویی را دریافت می کند.

موسیقی The Elder Scrolls V: Skyrim توسط یک ارکستر فوق العاده بزرگ تهیه شده و ساز های زنده در آن استفاده شده است. موسیقی های Skyrim توسط Jeremy Soule که آهنگسازی نسخه قبلی این بازی TES IV: Oblivion را هم بر عهده داشته است.

نکته جالب این موسیقی ها این است که شعر های آنها به زبان اژدها است که در بازی مورد استفاده بود. شعر های این مجموعه هم در وصف Dragonborn یا اژدها زاده که قهرمان اصلی بازی است، می باشد. در وصف او و دلاوری های او و بدگویی از اهریمن و صد البته Alduin (نقش منفی Skyrim).

Jeremy Soule

Jeremy Soule

تیم سازنده Skyrim از Jeremy Soule برای ساخت نسخه قبلی این بازی راضی بود و بار دیگر از او در ساخت موسیقی های این بازی استفاده کردند. قطعه ای که برای شما در این پست قرار داده ایم، Dragonborn نام دارد که همنام شخصیت اصلی بازی است. شخصیت بازی آخرین Dragonborn (اژدها زاده) است و برگشته که Alduin را نابود کند و Tamreil را از شر او در امان نگه دارد. جالب است بدانید که بیشتر از 30 نفر فقط وظیفه خواندن Choir (هم صدایی) این بازی را به عهده داشته اند. البته این پایا نکار نبود و این 30 نفر 3 بار شعر را به صورت جداگانه خواندند تا جمعا 90 صدا برای Choir این آهنگ جمع شود. 53 قطعه برای این بازی ضبط شد که بر روی 4 دیسک به بازار عرضه شد.

Jeremy Soule آهنگساز این بازی 38 ساله و اهل آمریکاست که جوایز زیادی را در زمینه موسیقی به دست آورده. او برای بیش از 60 بازی ویدئویی موسیقی ساخته که معروف ترینشان The Elder Scrolls (Skyrim. Oblivion) و Guild Wars و Harry Potter است. البته ممکن است که نسخه آینده The Elder Scrolls (نسخه آفلاین، نه The Elder Scrolls Online) هم به عهده او گذاشته شود.

متنی که در زیر می خوانید ترجمه شعر این آهنگ است که در اصل به زبان اژدها سروده شده است. این شعری است که در مدح قهرمان بازی که Dragonborn است سروده شده است

ای اژدها زاده، ای اژدها زاده، به افتخاراتت قسم

که اهریمن را تا ابد در حقارت و پستی نگاه دارم.

درنده ترین دشمنان ما تار و مار خواهند شد، زمانی که فریاد شادی ما را بشنوند

ای اژدها زاده برای در امان بودنت همیشه دعا خواهم کرد.

__

گوش کنید ای فرزندان برف(نژآد Nord)، قرن ها پیش

کسی بود که داستانش را به وفور گفته اند

کسی که هم از نسل انسان بود و هم از نسل اژدها

با قدرتی که با خورشید برابری می کرد

__

او از صدایش به خوبی در آن نبرد باشکوه استفاده کرد (چون می توانست که به زبان اژدها صحبت کند)

زمانی که Tamriel بزرگ درگیر جنگ و خونریزی بود

فریاد قدرتمند Thu’um، که در تک تک دشمنان نفوذ کرد (فریادی به زبان اژدها)

همان زمانی بود که اژدها زاده خروشیدنش را آغاز کرد

__

ای اژدها زاده، ای اژدها زاده، به افتخاراتت قسم

که اهریمن را تا ابد در حقارت و پستی نگاه دارم.

درنده ترین دشمنان ما تار و مار خواهند شد، زمانی که فریاد شادی ما را بشنوند

ای اژدها زاده برای در امان بودنت همیشه دعا خواهم کرد.

__

کتیبه های کهنه پیش بینی کرده اند، که بال هایی در سرما می آیند

زمانی که برادران به جنگ با یک دیگر مشغول شوند (جنگ داخلی در Skyrim)

Alduin قاتل شاهان با ارواح باستانی آزاد می شوند.

با هدفی که دنیا را نابود کنند

__

روزی خواهد آمد که اژدها های اهریمنی نابود شوند

تا ابد در نیستی خواهند بود و بعد

Skyrim زیبای ما از سلطه Alduin آزاد خواهد شد

به وسیله Dragonborn ، ناجی Skyrim

__

ای اژدها زاده، ای اژدها زاده، به افتخاراتت قسم

که اهریمن را تا ابد در حقارت و پستی نگاه دارم.

درنده ترین دشمنان ما تار و مار خواهند شد، زمانی که فریاد شادی ما را بشنوند

ای اژدها زاده برای در امان بودنت همیشه دعا خواهم کرد.

____

اگر آهنگ خاصی را مد نظر دارید بگویید تا در این لیست قرار دهیم

گیمفا
موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تریلر جدیدی از آهنگسازی بازی Detroit: Become Human منتشر شد

يکشنبه 27 خرداد 1397
14:15
امیر

تا چند هفته دیگر، علاقه‌مندان به کوانتیک دریم (Quantic Dreams) و آثارش، می‌توانند جدیدترین ساخته داستان محور این استودیو را که با عنوان Detroit: Become Human شناخته می‌شود را تجربه کنند. بی‌شک موسیقی متن این اثر یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار آن خواهد بود؛ در همین راستا، اخیراً سازندگان بازی یاد شده ویدئویی از پشت صحنه آن با محوریت ساخت موسیقی متن این عنوان منتشر کرده‌اند.

شرکت سونی به تازگی از طریق وبلاگ پلی‌استیشن، ویدئوی جدیدی از بازی مورد انتظار و در دست انتشار Detroit: Become Human منتشر کرده است که نیم‌نگاهی به ساخت موسیقی متن آن دارد. یکی از نکات جالبی که با مشاهده این ویدئو بدست می‌آید این است که موسیقی متن این بازی توسط سه آهنگساز مختلف ساخته شده است و هر کدام از سه شخصیت اصلی این عنوان موسیقی اختصاصی و منحصر به فرد خود را خواهد داشت. فیلیپ شپارد (Philip Sheppard)، نیما فخررارا (Nima Fakhrara) و جان پائسانو (John Paesano) آهنگسازان اصلی بازی Detroit: Become Human هستند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً سازندگان Detroit: Become Human از تاثیر انتخاب‌ها در روند این عنوان مورد انتظار صحبت کرده‌اند. همچنین کیفیت اجرایی این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ مشخص و اعلام شده است. از سوی دیگر، مدتی پیش شاهد انتشار تریلر و تصاویر متعددی از این بودیم که از این نشانی می‌توانید به بررسی و مشاهده آن‌ها بپردازید.

بازی Detroit: Become Human در تاریخ جمعه ۴ خرداد ماه (۲۵ می ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده و در صورت تمایل دریافت کنید.

گیمفا
موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آهنگساز بازی Fallout 4 در حال اجرای نسخه پیانو موسیقی متن بازی

چهارشنبه 23 خرداد 1397
12:13
امیر

در حالی که فقط در حدود ۲ ماه به انتشار بازی Fallout 4 زمان مانده، بتسدا مصاحبه‌ای با آینون زور، آهنگساز بازی انجام داده که در جریان آن وی موسیقی متن بازی را با پیانو اجرا کرده است. با زومجی همراه باشید.

همواره در سری فال‌آوت به دلیل فضای آخر‌الزمانی بازی شاهد موسیقی‌های نسبتا کمی بودیم، با این حال اجرای موسیقی متن بازی به وسیله‌ی پیانو بسیار تاثیرگذار است و به معنای واقعی کلمه مو را بر تن شنونده سیخ می‌کند! وی در مورد سبک کاری خود گفت:

من شیوه متفاوتی برای ساخت موسیقی دارم، برای مثال وقتی در باغچه خانه‌ام قدم می‌زنم، با ضربه زدن به اشیا مختلف سعی می‌کنم اصوات جدیدی تولید کنم و همین شیوه در مورد پیانو هم صدق می‌کند و رفتار من با این وسیله کمی خشن و ضربه‌های که میزنم محکم است.

وی همچنین در ادامه پیانو را به عنوان ساز اصلی استفاده شده در ساخت موسیقی بازی معرفی کرد:

پیانو در تمام موسیقی‌های بازی نقش بسیار پررنگی ایفا خواهد کرد، چرا که از طریق این وسیله امکان تولید اصوات مناسب با سبک بازی وجود دارد. من قبلا هم تجربه ساخت موسیقی متن فال‌آوت ۳ را داشتم که از ۲ نوع موسیقی در لحظات مختلف استفاده کرده بودیم، چرا که در فال‌آوت همواره شاهد یک پارادوکس و حالت دوگانه هستیم، ناامیدی ناشی از جنگ و در عین حال امید برای آینده‌ای بهتر، پس موسیقی ساخته شده هم باید بتواند حس این دو حالت را به بهترین شکل ممکن به گیمر منتقل کند.

زور در ادامه هم راجع به انتظاراتی که گیمر‌ها می‌توانند از موسیقی بازی فال‌آوت ۴ داشته باشند توضیح داد:

پیش از این‌که در مورد موسیقی بازی فال‌آوت ۴ صحبت کنیم، باید به ۲ سوال پاسخ دهیم، از لحاظ داستان ما در چه شرایطی قرار داریم؟ و در طی بازی گیمر به چه سمت و سویی هدایت می‌شود؟ ما با استفاده از موسیقی می‌توانیم احساسات گیمر را تحریک کنیم و لحظات عاطفی در بازی ایجاد کنیم و در حالت کلی در این بازی موسیقی به نوعی حامی کامل داستان خواهد بود و همچنین حسی جدید در تاریخ موسیقی بازی‌ها القا خواهد کرد.

در بخش آخر مصاحبه هم زور در مورد بازی فال‌آوت ۴ گفت:

من شخصا این بازی را تجربه خواهم کرد و اولین کاری که در بازی می‌کنم قدم زدن است! شاید گیمر‌های جوان‌تر هیجان بیش‌تری برای مبارزه با دشمنان داشته باشند ولی من ترجیح می‌دهم که ابتدا غرق محیط و فضای بازی شوم و پس از شناخت کامل اجزای آن از داستان لذت ببرم.

بازی فال‌آوت ۴ در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و اخیرا هم اعلام شده بود که سیستم تیر‌اندازی بازی با کمک سازنده بازی DOOM ساخته شده است و همچنین بتسدا یک بسته الحاقی برای این بازی معرفی کرده بود. در پایان می‌توانید اجرای پیانو آینون زور را از موسیقی متن بازی فال‌آوت ۴ مشاهده کنید.

زومجی


موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 137 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

از آلبوم موسیقی Metal Gear Solid رونمایی شد

شنبه 19 خرداد 1397
17:37
امیر

آیا موسیقی های که کونامی در Metal Gear Solid برایتان به ارمغان می آورد را دوست دارید؟ اگر جوابتان مثبت است پس شما این شانس را دارید که تمامی آهنگ ها را با هم از آن خود کنید. با ما همراه باشید.

کونامی در حال کنار هم قرار دادن آهنگ ها و موسیقی های اصلی مجموعه در کنار موسیقی متن Metal Gear Solid V برای فروش می باشد. هر دوی این ها در تاریخ دوم سپتامبر عرضه خواهند شد.

شما می توانید آهنگ بازی های Ground Zeroes و the Phantom Pain را صاحب شوید. علاوه بر این موسیقی های با کلامى از جمله The Man Who Sold The World از (Midge Ure) ،Here’s to You (Ennio Morricone) ،Not Your Kind Of People (GARBAGE) و (Nuclear (Mike Oldfield نیز وجود دارند.

هم چنین موسیقی های بدون کلام که شامل (Sins of the Father (Donna Burke و (Quiet’s Theme (Stefanie Joosten می باشد نیز در این آلبوم گنجانده شده است. هر دوی آهنگ هایی که ذکر شد، متعلق به عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain می باشند.

در ادامه ی خبر می توانید لیست آهنگ های اصلی کل مجموعه که قرار است برای فروش در دسترس قرار گیرد را مشاهده نمایید:

  • (The Best Is Yet To Come / from METAL GEAR SOLID (Vocal by Aoife Ni Fhearraigh
  • (Can’t Say Good-bye to Yesterday / from METAL GEAR SOLID 2 SONS OF LIBERTY (Vocal by Caria White
  • (Snake Eater / from METAL GEAR SOLID 3 SNAKE EATER (Vocal by Cynthia Harrel)
  • (Love Theme / from METAL GEAR SOLID 4 GUNS OF THE PATRIOTS (Performed by Jackie Presti
  • (Calling to The Night / from METAL GEAR SOLID PORTABLE OPS (Vocal by Natasha Farrow
  • (Heavens Divide / from METAL GEAR SOLID PEACE WALKER (Vocal by Donna Burke
  • (Sins of The Father / from METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN (Vocal by Donna Burke
  • (Quiet’s Theme / from METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN (Vocal by Stefanie Joosten

پنچ موسیقی اصلی را نیز می توانید در انتها مشاهده فرمایید:

  • (The Best Is Yet To Come (Donna Burke
  • (Can’t Say Good-bye to Yesterday (Donna Burke
  • (Snake Eater (Donna Burke
  • (Love Theme (Donna Burke
  • (Quiet’s Theme (Donna Burke

نظرات خود را با در میان بگذارید.

گیمفا
موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 129 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه آهنگ‌های خود را در Forza Horizon 3 گوش کنیم

يکشنبه 13 خرداد 1397
13:09
امیر

زومجی در این پست آموزشی، روش اجرای آهنگ‌های مورد علاقه شما را در بازی Forza Horizon 3 آموزش می‌دهد.

امسال شاهد عرضه یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ چند سال اخیر بودیم. بازی Forza Horizon 3 توانست با تمامی نکات مثبتی که در خود گنجانده بود، تبدیل به بهترین گزینه برای طرفداران این سبک بازی‌ها شود. ما نیز در زومجی به بررسی این بازی پرداختیم و Forza Horizon 3 از دید ما نمره بسیار عالی ۹.۵ را دریافت کرد. در میان تمامی نکات مثبت این بازی، این که بازیکنان قادر باشند آهنگ‌های شخصی خود را در هنگام بازی گوش دهند یکی از بهترین ویژگی‌هایی بود که Forza Horizon 3 در اختیار مخاطبان خود قرار داد. بازیکنان با استفاده از قابلیت‌های One Drive و Groove Music قادر هستند هر آهنگی را که در دوست دارند به راحتی و بدون دردسر در دنیای بازی و در هنگام رانندگی گوش کنند.

یکی از نکات منفی که در دو قسمت سری Horizon وجود داشت این بود که بازیکنانی که بیش از صد‌‌ها ساعت وقت پای بازی خود می‌گذاشتند، آهنگ‌های بازی برای‌شان تکراری و خسته کننده می‌شد. اما استودیو پلی‌گراند، علاوه بر گسترش تعداد و سبک آهنگ‌های بازی، با قرار دادن این قابلیت که بتوانید موزیک‌های خود را درون بازی گوش کنید، دیگر اجازه نمی‌دهد که بازیکنان حداقل از این بخش بازی خسته شوند.

ما نیز در زومجی در این مقاله آموزشی کوتاه سعی داریم تا روش اجرای آهنگ‌های شخصی و مورد علاقه بازیکنان را در بازی Forza Horizon 3 آموزش دهیم.

1

برای شروع کار شما ابتدا باید از طریق سایت یا برنامه One Drive آهنگ‌های مورد نظر خود را آپلود کنید. برای این کار، هنگامی که وارد سایت وان درایو شدید، با ایمیلی که گیمرتگ ایکس‌باکس لایو شما روی آن ساخته شده است وارد محیط کاربری خود شوید. حال در قسمت فایل‌ها و از طریق گزینه آپلود، آهنگ‌های مورد علاقه خود را آپلود کنید. این کار ممکن است با توجه به سرعت اینترنت شما و تعداد و حجم ترک‌هایی که آپلود می‌کنید چندین و چند دقیقه طول بکشد.

2

پس از آپلود آهنگ‌های مورد نظر، کار شما با برنامه یا سایت وان درایو تمام شده است و حال باید به سراغ برنا‌مه Groove Music در ویندوز 10 یا نسخه‌های موبایلی Groove Music بروید. در این بخش، در سمت چپ برنامه، گزینه‌ای به نام Playlists وجود دارد که باید پس از کلیک روی گزینه + پوشه آهنگ‌های مورد نظر خود را بسازید. بعد از نوشتن نام پوشه خود که می‌تواند هر چیزی که دوست دارید باشد، با کلیک بر روی گزینه Save، پوشه خود را بسازید و ذخیره کنید.

3

حال برای به اتمام رساندن کار، باید پس از انتخاب آهنگ‌های خود، در قسمت پایین صفحه با کلیک بر روی گزینه Add to، ترک‌های خود را به پوشه‌ای که ساخته‌اید انتقال دهید. انجام این کار بیشتر از چند لحظه طول نمی‌کشد و پس از انجام آن، کار شما با رایانه شخصی و برنامه‌های One Drive و Groove Music تمام شده است.

forza

حال باید وارد بازی خود از طریق کنسول ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 شوید و در قسمت Home، وارد بخش تنظیمات صدا یا Audio شوید. پس از وارد شدن به این بخش، گزینه دوم این لیست مربوط به Grove Music Playlist می‌شود و باید توسط فلش‌های چپ و راست کنترلر، آن پوشه‌ای که در برنامه Groove Music ساخته‌اید را در این بخش انتخاب کنید. البته این را هم فراموش نکنید که اگر به صورت آنلاین وارد بازی نشوید، پوشه و آهنگ‌هایی که آپلود کرده‌اید هرگز در این بخش ظاهر نخواهند شد.

forza

کار تمام شد! حالا در هنگام رانندگی و با استفاده از فلش‌های چپ و راست، رادیو بازی را روی Groove Music قرار دهید و از تمامی آهنگ‌هایی که انتخاب و آپلود کرده‌اید لذت ببرید.

البته یکی از نکات منفی این بخش این است که نمی‌توان در لیست آهنگ‌ها چرخید و آن‌ها را عقب و جلو ز‌د. البته روشی برای انجام این کار وجود دارد. به این ترتیب که اگر می‌خواهید زودتر به آهنگ‌های بعدی برسید، باید موج رادیو‌یی را عوض کنید و سپس دوباره وارد ایستگاه رادیویی Groove Music شوید. به این ترتیب آهنگ بعدی شروع به پخش شدن می‌کند. البته خوب این روش به آن صورت قابل قبول نیست و بهتر بود که قادر بودیم خودمان آهنگ‌ها را عوض کنیم، اما به هر حال، گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود در هنگام رانندگی در دنیای استرالیای Forza Horizon 3 لذتی عالی دارد که باید آن را تجربه کنید.

زومجی
موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

میک گوردون موسیقی متن بازی Rage 2 را نخواهد ساخت

پنجشنبه 3 خرداد 1397
22:34
امیر

مدتی پیش، پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف، سرانجام شرکت بتسدا (Bethesda) از بازی Rage 2 رونمایی کرد. گرچه اطلاعات بسیار کمی از این بازی منتشر شده اما امید می‌رود که این عنوان نقش پررنگی در کنفرانس خبری بتسدا در جریان نمایشگاه E3 2018 داشته باشد و شاهد نمایش‌ها و اطلاعات بسیاری از آن باشیم.

به تازگی نیز مطلع شدیم که میک گوردون (Mick Gordon) وظیفه ساخت موسیقی متن این بازی را بر عهده ندارد. نخستین بار، یکی از کاربران ردیت متوجه این موضوع شد اما به تازگی خود گوردون با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی توییتر این موضوع را تائید کرده است. گوردون تاکنون در پروژه‌های متعددی با استودیوی بتسدا همکاری داشته است که از جمله این موارد می‌توان به ساخت موسیقی متن بازی‌هایی نظیر DOOM، Prey و بازی‌های جدید سری Wolfenstein اشاره داشت. موسیقی نقش پررنگی در این بازی‌ها داشت و به نظر می‌رسد که ساخته‌های گوردون کاملاً متناسب بازی شلوغ و پلوغ و سرگرم‌کننده Rage 2 خواهد بود. اما متاسفانه او وظیفه ساخت موسیقی متن این بازی را بر عهده ندارد.

بازی Rage 2 به طور مشترک توسط دو استودیوی آی‌دی سافتور (id Software) و آوالانچ (Avalanche Studios) – سازنده بازی‌هایی نظیر Just Cause و Mad Max – در دست ساخت و توسعه قرار دارد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً مزایای پیش خرید آن مشخص شده است. همچنین شاهد انتشار جزئیات جدیدی از گیم‌پلی آن بودیم که از این نشانی می‌توانید به اطلاعات بیشتری دست یابید.

بازی Rage 2 در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ میلادی بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

gamefa
موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 98 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آهنگسازان بازی Cyberpunk 2077 معرفی شدند

يکشنبه 30 ارديبهشت 1397
21:43
امیر

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077، عنوان نقش‌آفرینی و مورد انتظار استودیوی سی‌‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) منتشر شده که بسیار هیجان‌انگیز است. بریان مانتیا (Brian Mantia) و ملیسا ریزی (Melissa Reese)، که بیشتر به واسطه همکاری با گروه راک افسانه‌ای Guns ‘N Roses شناخته می‌شوند و بر روی بازی‌های ویدئویی معروفی کار کرده‌اند، در حال حاضر بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کنند.

مانتیا به عنوان درامر در گروه Guns ‘N Roses فعالیت می‌کرده و در عین حال، ریزی هم به عنوان کیبورد زن (نوازنده ساز دارای ردیف کلید منظور است) نقش داشته است؛ بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت IMDB، این دو بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کنند. این دو پیش از این بر روی موسیقی متن بازی‌های بزرگ و معروفی هم کار کرده‌اند و در این زمینه سابقه خوبی دارند. بریان مانتیا بر روی موسیقی متن بازی‌هایی نظیر Mortal Kombat و ملیسا ریزی هم بر روی عنوان Bloodborne کار کرده است. این در حالی است که هر دوی آن‌ها با همکاری یکدیگر، موسیقی متن دو بازی inFamous 2 و inFamous: Second Son را هم ساخته‌اند.

علاوه بر این، مانتیا در جریان مصاحبه‌ای، به صراحت ابراز داشت که بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند. زمانی که از وی پرسیده شد که این روزها مشغول چه کاری است، او پاسخ داد:

من همچنین بر روی موسیقی متن بازی ویدئویی Cyberpunk 2077 کار می‌کنم. این پروژه کمی مرا به چالش کشیده است چراکه توسعه‌ دهندگان آن به دنبال موسیقی‌ای هستند که تاکنون شنیده نشده باشد و در عین حال معنا و مفهوم خاصی را در بر داشته باشد. آن‌ها به دنبال موسیقی‌ای هستند که مناسب سال ۲۰۷۷ میلادی باشد. من در این کار نقش دارم چراکه من واقعاً عاشق «White Noise» هستم و من فکر می‌کنم که از الان تا ۶۰ سال آینده، موسیقی به همین سو پیش خواهد رفت؛ به طور اساسی هر فرکانسی در محدوده شنوایی انسان (از ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز) [ارزش شنیدن دارد]. به هر حال، من واقعاً تجربه لازم برای کار در چنین پروژه‌ای را دارم!

با توجه به سابقه این دو، انتظار می‌رود که بازی Cyberpunk 2077 از موسیقی متن جذاب و خاصی برخوردار باشد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش شایعه‌ای در سطح اینترنت منتشر شد که حکایت از به نمایش در آمدن تریلر جدید این بازی در جریان رویداد E3 2018 داشت؛ از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

گفتنی است که بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد و احتمالاً در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر گردد.

گیمفا
موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه آهنگ‌های خود را در Forza Horizon 3 گوش کنیم

دوشنبه 24 ارديبهشت 1397
9:25
امیر

زومجی در این پست آموزشی، روش اجرای آهنگ‌های مورد علاقه شما را در بازی Forza Horizon 3 آموزش می‌دهد.

امسال شاهد عرضه یکی از بهترین بازی‌های ریسینگ چند سال اخیر بودیم. بازی Forza Horizon 3 توانست با تمامی نکات مثبتی که در خود گنجانده بود، تبدیل به بهترین گزینه برای طرفداران این سبک بازی‌ها شود. ما نیز در زومجی به بررسی این بازی پرداختیم و Forza Horizon 3 از دید ما نمره بسیار عالی ۹.۵ را دریافت کرد. در میان تمامی نکات مثبت این بازی، این که بازیکنان قادر باشند آهنگ‌های شخصی خود را در هنگام بازی گوش دهند یکی از بهترین ویژگی‌هایی بود که Forza Horizon 3 در اختیار مخاطبان خود قرار داد. بازیکنان با استفاده از قابلیت‌های One Drive و Groove Music قادر هستند هر آهنگی را که در دوست دارند به راحتی و بدون دردسر در دنیای بازی و در هنگام رانندگی گوش کنند.

یکی از نکات منفی که در دو قسمت سری Horizon وجود داشت این بود که بازیکنانی که بیش از صد‌‌ها ساعت وقت پای بازی خود می‌گذاشتند، آهنگ‌های بازی برای‌شان تکراری و خسته کننده می‌شد. اما استودیو پلی‌گراند، علاوه بر گسترش تعداد و سبک آهنگ‌های بازی، با قرار دادن این قابلیت که بتوانید موزیک‌های خود را درون بازی گوش کنید، دیگر اجازه نمی‌دهد که بازیکنان حداقل از این بخش بازی خسته شوند.

ما نیز در زومجی در این مقاله آموزشی کوتاه سعی داریم تا روش اجرای آهنگ‌های شخصی و مورد علاقه بازیکنان را در بازی Forza Horizon 3 آموزش دهیم.

1

برای شروع کار شما ابتدا باید از طریق سایت یا برنامه One Drive آهنگ‌های مورد نظر خود را آپلود کنید. برای این کار، هنگامی که وارد سایت وان درایو شدید، با ایمیلی که گیمرتگ ایکس‌باکس لایو شما روی آن ساخته شده است وارد محیط کاربری خود شوید. حال در قسمت فایل‌ها و از طریق گزینه آپلود، آهنگ‌های مورد علاقه خود را آپلود کنید. این کار ممکن است با توجه به سرعت اینترنت شما و تعداد و حجم ترک‌هایی که آپلود می‌کنید چندین و چند دقیقه طول بکشد.

2

پس از آپلود آهنگ‌های مورد نظر، کار شما با برنامه یا سایت وان درایو تمام شده است و حال باید به سراغ برنا‌مه Groove Music در ویندوز 10 یا نسخه‌های موبایلی Groove Music بروید. در این بخش، در سمت چپ برنامه، گزینه‌ای به نام Playlists وجود دارد که باید پس از کلیک روی گزینه + پوشه آهنگ‌های مورد نظر خود را بسازید. بعد از نوشتن نام پوشه خود که می‌تواند هر چیزی که دوست دارید باشد، با کلیک بر روی گزینه Save، پوشه خود را بسازید و ذخیره کنید.

3

حال برای به اتمام رساندن کار، باید پس از انتخاب آهنگ‌های خود، در قسمت پایین صفحه با کلیک بر روی گزینه Add to، ترک‌های خود را به پوشه‌ای که ساخته‌اید انتقال دهید. انجام این کار بیشتر از چند لحظه طول نمی‌کشد و پس از انجام آن، کار شما با رایانه شخصی و برنامه‌های One Drive و Groove Music تمام شده است.

forza

حال باید وارد بازی خود از طریق کنسول ایکس‌باکس وان یا ویندوز 10 شوید و در قسمت Home، وارد بخش تنظیمات صدا یا Audio شوید. پس از وارد شدن به این بخش، گزینه دوم این لیست مربوط به Grove Music Playlist می‌شود و باید توسط فلش‌های چپ و راست کنترلر، آن پوشه‌ای که در برنامه Groove Music ساخته‌اید را در این بخش انتخاب کنید. البته این را هم فراموش نکنید که اگر به صورت آنلاین وارد بازی نشوید، پوشه و آهنگ‌هایی که آپلود کرده‌اید هرگز در این بخش ظاهر نخواهند شد.

forza

کار تمام شد! حالا در هنگام رانندگی و با استفاده از فلش‌های چپ و راست، رادیو بازی را روی Groove Music قرار دهید و از تمامی آهنگ‌هایی که انتخاب و آپلود کرده‌اید لذت ببرید.

البته یکی از نکات منفی این بخش این است که نمی‌توان در لیست آهنگ‌ها چرخید و آن‌ها را عقب و جلو ز‌د. البته روشی برای انجام این کار وجود دارد. به این ترتیب که اگر می‌خواهید زودتر به آهنگ‌های بعدی برسید، باید موج رادیو‌یی را عوض کنید و سپس دوباره وارد ایستگاه رادیویی Groove Music شوید. به این ترتیب آهنگ بعدی شروع به پخش شدن می‌کند. البته خوب این روش به آن صورت قابل قبول نیست و بهتر بود که قادر بودیم خودمان آهنگ‌ها را عوض کنیم، اما به هر حال، گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود در هنگام رانندگی در دنیای استرالیای Forza Horizon 3 لذتی عالی دارد که باید آن را تجربه کنید.


موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 119 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دلیل جدایی کوجیما از کونامی از زبان آهنگساز سه قسمت اول Metal Gear

شنبه 22 ارديبهشت 1397
23:58
امیر

۹۱ روز از زمانی‌ که بازی Silent Hills لغو شد می‌گذرد و کوجیما در حال پایان دادن همکاری خود با کونامی است و ما کماکان نمی‌دانیم که دلیل این تصمیمات چه بوده است. اخیرا شایعاتی در پادکست کُدک مطرح شد که دلیل این جدایی را تا حدودی توضیح داد.

یکی‌ از مجریان پادکست کدک به نام دیلی ادعا می‌کند که در مصاحبه‌ایی که با آهنگساز قدیم سری Metal Gear, ریکا موراناکا، انجام شده حضور داشته. بنابر گفته‌ی موراناکا دلیل اختلافات کوجیما و کونامی این بوده است که کوجیما پولی‌ از سود حاصل از فروش بازی Metal Gear دریافت نمی‌کرده و به جای آن‌ حقوق ثابتی را بدون توجه به موفقیت و یا عدم موفقیت بازی دریافت می‌کرده است. این مساله به علاوه بودجه ساخت بسیار بالای بازی دلیل اصلی‌ این قطع همکاری بوده است.

البته لازم به ذکر است که تمام حرف‌های گفته شده در حد شایعه است و هیچ منبع موثقی برای تأیید این سخنان وجود ندارد زیرا این سخنان به صورت مستقیم از زبان موراناکا شنیده نشده است.

رونوشت قسمتی‌ از پادکست که مربوط به این جریان است را در زیر می‌توانید بخوانید:

دلیل اصلی‌ قطع این همکاری بنا به گفته موراناکا این بود که کوجیما یک حقوق ثابتی دریافت می‌کرد و هیچ سودی از فروش بازی عایدش نمی‌شد. بدون در نظر گرفتن این واقعیت که چه سرنوشتی در انتظار بازی خواهد بود او مقدار مشخصی‌ پول دریافت می‌کرد و در ضمن برای ساخت بازی کوجیما در حال خرج کردن مقدار بسیار زیادی پول بود و بارها پروژه را عقب انداخته بود. دلیل اینکار وی هم این بود که کوجیما می‌خواست ویژگی‌های جدیدی به بازی بیافزاید و مطمئن شود که بازی به بزرگ‌ترین و بهترین چیزی که می‌تواند تبدیل شود. کونامی از این قضیه ناراحت بود زیرا عقب انداختن انتشار بازی تأثیری بر روی کوجیما نداشت. او در حال خرج کردن بودجه بازی بود و مرتب در حال بروز رسانی کردن و بهینه‌تر کردن موتور فاکس بود و پس از تمام این اقدامات باز هم بازی را به تأخیر انداخت زیرا به عقیده وی موتور فاکس هنوز آماده نشده بود و کونامی اصلا از این موضوع خوشحال نبود چون او به هیچوجه از سود فروش بازی سهمی عایدش نمی‌شد.

در نظر موراناکا، کوجیما یک بازی‌ساز فوق‌العاده‌ است و به احتمال بسیار زیاد بهترین بازی‌ساز نسل خودش است اما او ذهن تجاری قوی‌ای که کونامی از وی انتظار داشت را ندارد. به طور مثال، بجای اینکه او در هزینه تولید بازی با کمتر کردن رزولوشن شاخ و برگ درختان صرفه‌جویی‌ کند، او می‌خواست همه‌چیز به بهترین شکل ممکن به نظر برسد. موراناکا می‌گوید پول ساخت ۳۰ تا ۴۰ اهنگ به وی پرداخت شده بود اما هیچکدام از آنها در نسخه نهایی بازی وجود نداشتند. کوجیما چندین بار به وی گفت که آهنگ دیگری بسازد زیرا کوجیما تا راضی‌ نشود دست بردار نخواهد بود و کوجیما به خوبی‌ می‌داند که مردم دوست دارند چه چیزی را در بازی بشنوند.

موراناکا به طور مستقیم با کوجیما کار کرده بود. وی که در قسمت پنجم این بازی حضور ندارد می‌گوید که Metal Gear Solid V از نظر موسیقی ضربه می‌خورد زیرا وی وظیفه آهنگ سازی آنرا بر عهده ندارد زیرا کونامی نمی‌توانست حقوق موراناکا را تامین کند. کونامی به جای اینکه به وی پول بدهد تا او بتواند یک تیم قوی جمع کند و به کار ساخت موسیقی برای بازی بپردازند، کار جمع کردن تیم را بدون استفاده از موراناکا انجام داد.

با توجه به این سخنان ما می‌توانیم به دو حالت به این مساله نگاه کنیم. حالت اول این است که کونامی نمی‌خواست به کوجیما بودجه‌ای بدهد که او بتواند بهترین چیزی که می‌تواند را بسازد بخاطر اینکه برای کونامی اینکار بسیار از لحاظ مالی‌ سنگین بود و همانطور که می‌دانید کونامی در حال حاضر اصلا در شرایط مالی‌ خوبی‌ قرار ندارد و سرمایه‌گذاری بسیار زیاد بر روی Metal Gear Solid V برای آنها یک ریسک بزرگ محسوب می‌شد.

حالت دوم نگاه کردن به این موضوع این است که کوجیما در حال خرج کردن بودجه بازی بر روی امکاناتی بود که به نظر کونامی اصلا مهم نبودند و به تعویق انداختن بازی نیز کونامی را مجبور می‌کرد که به وی برای مدت بیشتری حقوق بدهند.

در جدیدترین پرده از مشکلات پیش آمده بین کوجیما و کونامی، نام کوجیما از روی عکس رسمی بازی Metal Gear Solid V توسط حذف شده بود.

منبع: Destructoid

زومجی
موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود موسیقی فیلم و بازی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]