شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

دانلود موسیقی فیلم و بازی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

دانلود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One)

قصد معرفی آلبوم فوق العاده زیبای موسیقی ارکسترا را داریم. پیشنهاد می شود در ادامه با دانلود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) اثری از از آهنگساز بزرگ آلن سیلوستری (Alan Silvestri) می باشد با ما همراه باشید. سبک موسیقی این فیلم شبیه به فیلم قدیمی بازگشت به آینده کاری دیگر از همین آهنگساز است که اگر به این نوع موسیقی علاقه مند هستید این آلبوم را به هیچ عنوان از دست ندهید.

دانلود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One)

معرفی فیلم بازیکن شماره یک آماده

بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One) فیلم ماجرایی و علمی تخیلی محصول کشور آمریکا به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) می باشد. این فیلم بر اساس فیلمنامه ی نوشته شده توسط زک پن (Zak Penn) و ارنست کلاین (Ernest Cline) می باشد. فیلم بر اساس رمان نوشته در سال ۲۰۱۱ اثری از کلاین می باشد.

ستارگانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند تای شرایدن (Tye Sheridan) و اولیویا کوک (Olivia Cooke) و بن مندلسون (Ben Mendelsohn) و تی. جی. میلر (T.J. Miller) و سایمون پگ (Simon Pegg) و مارک رایلنس (Mark Rylance) و … می باشند. داستان فیلم در سال ۲۰۴۵ رخ می دهد زمانی که اکثر بشریت از واقعیت مجازی به نام OASIS استفاده می کنند تا از ویرانی و خرابی دنیای بیرون دور بمانند. یک پسر نوجوان یتیم به نام وید واتس در درون بازی چیزی را کشف می کند که به برنده ی واقعی وعده ی مالکیت نرم افزار OASIS داده می شده است. او با چند نفر دیگر متحد می شوند تا این بازی را به پایان برسانند تا قبل از این که کمپانی با مدیریت Nolan Sorrento ان را تصاحب کند.

پیشنهاد ویژه : دانلود موسیقی متن فیلم کاراگاه پیکاچو (Detective Pikachu)

ادامه معرفی فیلم

فیلم بازیکن شماره یک در تاریخ ۱۱ مارچ ۲۰۱۸ در استین تگراس به نمایش در آمد و اکران سینمایی ان توسط کمپانی برادران وارنر در تاریخ ۲۹ مارچ ۲۰۱۸ در سینماهای ۲D, RealD 3D, IMAX و IMAX 3D انجام شد. فیلم موفق شد در سطح جهان فروش ۵۸۲ میلیون دلاری را تجربه کند و به طور کلی با نظرهای مثبت رو به رو شد. برای جلوه های ویژه و بازی های Sheridan و Rylance و ارجاع هایی که به رسانه های مختلف داشت مورد ستایش قرار گرفت.

اعلام شده بود فیلم تفاوت های قابل توجه ای با کتاب اصلی خود دارد. و بعضی منابع اعلام کردند داستان ان بهبود پیدا کرده است. این فیلم در مراسم های ۹۱st Academy Awards, 24th Critics’ Choice Awards و ۷۲nd British Academy Film Awards در بخش بهترین جلوه های ویژه نامزد دریافت جایزه شد. پیشنهاد می شود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده را از پایین همین مطلب دانلود نمایید.

دانلود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One)

تولید فیلم Ready Player One

در جون ۲۰۱۰ کمپانی برادران وارنر حق ساخت فیلم را به تهیه کنندگان Dan Farah و Donald De Line سپرد. درست یک سال قبل از انتشار کتاب. از کلاین خواسته شد که فیلمنامه ی ان را بنویسد. و Dan Farah و Donald De Line تهیه کنندگی آن را بر عهده خواهند گرفت. در ادامه Eric Eason فیلمنامه ی کلاین را بازنویسی کرد. و بعد از Zak Penn خواسته شد فیلمنامه ی Cline و Eason را بازنویسی کند.

پیشنهاد ویژه : دانلود موسیقی متن سریال چرنوبیل

در ادامه از کمپانی Village Roadshow Pictures خواسته شد که برای کمک مالی و کمک تولید با کمپانی برادران وارنر همکاری کند. Steven Spielberg برای کارگردانی فیلم قرار داد را امضا کرد. Kristie Macosko Krieger هم در کنار دو تهیه کننده قبلی که اعلام شد به پروژه اضافه شد. فیلم Ready Player One اولین فیلم اکشن فانتزی اسپیلبرگ بعد از فیلم The Adventures of Tintin محصول سال ۲۰۱۱ می باشد.

Cline و Penn در زمان اقتباس رمان اصلاحات زیادی را انجام دادند. بسیاری از سکانس های غیزجذاب حذف شدند. در سال ۲۰۱۶ آهنگساز Moby اعلام کرد او تلاش کرده است اقتباسی از کتاب را به فیلم تبدیل کند اما در همان زمان متوجه شده است اسپیلبرگ در حال انجام این کار است.

دانلود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One)

تیم بازیگری

بازیگران زنی که برای بازی در نقش Art3mis در نظر گرفته شده بودند Elle Fanning, Olivia Cooke و Lola Kirke بودند. که در سپتامبر ۲۰۱۵ اعلام شد Cooke به عنوان بازیگر نقش اصلی زن انتخاب شده است. در ژانویه ۲۰۱۶ , Ben Mendelsohn به تیم بازیگری اضافه شد. در فبریه ۲۰۱۶ , هنرنمایی Tye Sheridan در نقش اصلی تایید شد. این در حالی است برای بازی در این نقش افراد زیادی صلاحیت انها رد شد.

در مارج ۲۰۱۶ , Simon Pegg به تیم بازیگری اضافه شد. در آپریل ۲۰۱۶ بازیگر برنده اسکار Mark Rylance که با اسپیلبرگ همکاری های متعددی داشته به تیم اضافه شد. در جون ۲۰۱۶ افرادی از جمله T.J. Miller, Hannah John-Kamen و Win Morisaki اضافه شدند و در جولای ۲۰۱۶ , Philip Zhao به تیم اضافه شد. در ادامه Lena Waithe, Ralph Ineson, McKenna Grace و Letitia Wright برای ایفای نقش به تیم بازیگری اضافه شدند.

پیشنهاد ویژه : دانلود موسیقی متن فیلم Hobbs & Shaw

دانلود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One)

فیلمبرداری

در جولای ۲۰۱۶ کار تولید فیلم اغاز شد.

فیلمنامه نویس زک پن ۱ جولای ۲۰۱۶ در صفحه شخصی تویتر خود اعلام کرد

هفته اول فیلمبرداری فیلم به پایان رسیده است.

در ماه آگوست تا سپنامبر ۲۰۱۶ فیلمبرداری در بیرمنگام, انگلستان در منطقه Jewellery Quarter شهر انجام شد. از این بخش شهر به طور گسترده استفاده شد. از جمله تعقیب و گریز ون که در پایان فیلم انجام می شود. تغییراتی روی فیلم انجام شد که نشان دهد خیابان بلندتر از اندازه واقعی خودش است.

از هاستایل Hatters برای فیلمبرداری داخلی فیلم در سکانس زیرزمین استفاده شد. سکانس انفجاری که در فیلم وجود داشت باعث شد کار و کاسبی های محلی با اورژانس و پلیس تماس بگیرند. در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۶ فیلمبرداری فیلم به پایان رسید.

برای ساخت جلوه های ویژه فیلم اسپیلبرگ با کمپانی Industrial Light & Magic همکاری داشته است. او با این کمپانی حدودا سه ساعت در سه بار در هفته ملاقات می کرده است. و او اضهار داشته این سخترین فیلم از زمان فیلم Saving Private Ryan است که تا به حال انجام داده.

موسیقی متن فیلم Ready Player One

در تاریخ ۹ جون ۲۰۱۶ , مجله ی ورایتی اعلام کرد که اسپیلبرگ یا همکار همیشگی خود یعنی جان ویلیامز (John Williams) برای آهنگسازی این فیلم همکاری خواهد داشت. که در ماه جولای ۲۰۱۷ اعلام شد جان ویلیامز این پروژه را ترک کرده و به پروژه دیگر اسپیلبرگ یعنی فیلم The Post اضافه شده. که این موضوع باعث شد از آلن سیلوستری برای آهنگسازی فیلم Ready Player One درخواست شود.

دانلود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One)

در ۳۰ مارچ ۲۰۱۸ آلبوم اورجینال موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده در قالب دو سی دی توسط کمپانی WaterTower Music منتشر شد. برنامه ریزی شده بود نسخه vinyl و فیزیکی ان در تابستان منتشر شود. اسپیلبرگ از سیلوستری خواسته بود موسیقی در سبک موسیقی فیلم Back to the Future برای این فیلم خلق کند. آلبوم موزیک این فیلم شامل آهنگ هایی از دهه ۷۰-۸۰ میلادی هم می باشد.

باکس آفیس

فیلم Ready Player One در آمریکا و کانادا موفق به فروش ۱۳۷ میلیون دلاری شد

و بقیه مناطق فروش ۴۴۵٫۷ میلیون دلاری را تجربه کرد

و مجموع فروش خود را در سطح جهان به ۵۸۲٫۹ میلیون دلار رساند.

این درحالی اسن که بودجه ساخت فیلم ۱۷۵ میلیون دلار می باشد

و میزان تبلیغاتی هم که برای فیلم انجام شده حدود ۱۵۰ میلیون دلار بوده است

این به معنی این است که میبایست ۴۴۰ میلیون دلار فروش داشته باشد تا دخل و خرج ان یکی شود.

این فیلم ۱۲امین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۸ می باشد.

واکنش منتقدین

بر اساس وب سایت “Rotten Tomatoes” از ۴۰۵ نقدی که از فیلم انجام شده با ۷۲ درصد نظر مثبت رو به رو شده و امتیاز ۶٫۸۵ از ۱۰ را دریافت کرده. بر اساس وب سایت Metacritic از ۵۴ نقدی که از فیلم انجام شده فیلم با امتیاز ۶۴ از ۱۰۰ رو به رو شده.

دانلود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One)

نقد اختصاصی آهنگ های فیلم بازیکن شماره یک آماده

موزیک فیلم Ready Player One آلبومی است که تا مدت ها در خاطرم باقی خواهد ماند. و این موضوع باید به شما سرنخی داده باشد که با چه آلبوم زیبایی رو به رو هستید. در ابتدا باید خدمتتان عرض کنم ممکن است کمی جانبدارانه آن را نقد کنم و دلیل آن این است استایل موسیقی ارکسترا دهه ۸۰ , محبوبترین استایل موسیقیایی برای من است. برای مثال موسیقی هایی از جمله Indiana Jones یا Back To The Future .

از آن نوع موسیقی هایی است که به محض این که از سینما بیرون می آیید شروع به زمزمه ان می کنید. از آن نوع موسیقی هایی است که به شدت در خدمت فیلم می باشد. موسیقی که در نمادی ترین سکانس های اکشن پخش می شود. موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده قرار است ما را به آن دوران طلایی ببرد. موسیقی این فیلم ان استایل دهه ۸۰ را دارد. اکشن و ماجراجویانه.

The Oasis

آلبوم با قطعه “The Oasis” اغاز می شود.

این قطعه موسیقی غم انگیزی دارد که در ان موسیقی کر حرف اصلی را می زند.

که میشه گفت کمی عجیب و غریب است چون قرار بود دنیای شگفت انگیز Oasis را به نمایش گذارد.

کمی انتخاب عجیبی برای یک فیلم اکشن و ماجرایی بود اما قطعا موسیقی نابی بود.

نمیخوام تک تک ترک ها را بررسی کنم تنها قطعه های برجسته را خدمت شما معرفی می کنم.

در ادامه به ترک “Hello, I’m James Halliday” می رسیم. در ابتدای این ترک شاهد موسیقی نمادین تم دراکولا هستیم. (که نشان دهنده مرگ کاراکتری در فیلم است) که در ادامه ی ان ترک شاهد ورژن نرم تم Ready Player One هستیم. موسیقی واقعا گرما بخشی است و از ان نوع موسیقی ها است که به محض بیرون آمدن از سینما شروع به زمزمه ان می کنید است.

پیشنهاد ویژه : موسیقی متن فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood)

دانلود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One)

سپس آلبوم موسیقی وارد فاز ماجرایی خود می شود و ترک بعدی که فاکتور زیبایی بدون فیلم را دارد در ترک ششم دیده می شود که Sorrento Makes An Offer نام دارد. در اینجا شاهد موسیقی جالب کاراکتر بد داستان هستیم. اما نمیتواند به اندازه ی ترک اصلی فیلم در خاطره بماند این موضون برای تم کاراکتر بد داستان در هر فیلمی صدق می کند. قطعه ای نسبتا ترسناک است.

قطعه قابل توجه بعدی “Welcome To The Rebellion” نام دارد.

برگشتی فوق العاده زیبا به موسیقی دهه ۸۰ میلادی دارد.

انگار به موسیقی جدیدی از فیلم بازگشت به آینده گوش می دهیم.

یک جورایی از نظر احساسی به ترک Hello, I’m James Halliday شباهت دارد.

Wade’s Broadcast

خب کمی جلوتر می رویم و به ترک “Wade’s Broadcast” می رسیم. که اغاز بخش اکشن آلبوم موسیقی است. این اکشن ادامه دارد تا این که به ترک “This Is Wrong” میرسیم. صحبتی که می کنم درباره ی کل ان ترک ها است. چون که همه ی انها شباهت زیادی به هم دارند و توضیخات یکسانی را هم شامل می شوند. به نظر من بهترین قطعه های اکشن دهه گذشته هستند.

عناصر مختلفی از موسیقی دو فیلم Indiana Jones و Back To The Future در آن دیده می شود. همچنین میتوان موسیقی فیلم گودزیلا در دهه هشتاد هم در ان دیده می شود. بهترین قسمت های این ترک ها متراکم شده و به عنوان ترک Suite در پایان آلبوم قرار گرفته است. که صد البته ان را بهترین ترک آلبوم تبدیل می کند. اولین باری که به آن گوش دادم بدجور شیفته ی آن شدم.

از همان ابتدا به سرعت و به شکلی حماسی که موسیقی تم اصلی را شامل می شود پخش می شود. در بخش های اکشن موسیقی اوج خوبی میگیرد. یکی از بهترین ترک های اکشن است که تا به حال شنیده ام. بهترین راه برای فهمیدن زیبایی این آلبوم این است که همین الان از پایین همین مطلب موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده را دانلود نمایید.

پیشنهاد ویژه : دانلود موسیقی انیمیشن شیرشاه (The Lion King)

دانلود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One)

Main Title

هم اکنون به ترک پایانی این آلبوم میرسیم و آن “Main Title” (احتمالا همین حدس رو زده بودید) تم اصلی برای این, باید بگم موسیقی باشکوهی است. خیلی وقت است روی این استایل موسیقی کار نوشته است و احتمالا هم به همین دلیل است که به این زیبایی به نظر می رسد. این قطعه عناصر مختلفی از آهنگسازان معروف و مختلفی را شامل می شود.

یک جورایی طبیعت موسیقی جان ویلیامز در ان وجود دارد. استایل حماسی و خاطره انگیز قدیمی آلن سیلوستری , حتی نشانه هایی از موسیقی جیمز هورنر در دو و نیم دقیقه موسیقی دیده می شود. به محض این که ترک آغاز می شود شما به استایل ماجرایی و تخیلی دهه ۸۰ میلادی برده می شود.

سخن پایانی

موسیقی متن Ready Player One حماسی و خاطره انگیز است که شامل بهترین قطعه های اکشن چند سال اخیر می باشد. در زمان های مناسب موسیقی آرام و احساسی است و در زمان هایی به اوج قهرمانی خود می رسد. کمی فقدان وجود یک موسیقی تم خوب برای کاراکتر بد داستان دیده می شود. علاوه بر انها چند تم خاطره انگیز دیگر در آلبوم وجود داشت. با این حال این آلبوم یکی از بهترین آلبوم هایی همه ی دوران ها برای من می باشد. در آن شاهد نفس کشیدن ارکسترا نو هستیم که امروزه کمتر شاهد ان هستیم. عاشقش هستم.

پیشنهاد ویژه : حسی خوب با آهنگ های فیلم First Man (نخستین انسان)

دانلود موسیقی متن بازیکن شماره یک آماده (Ready Player One)

اطلاعات تکمیلی در ویکیپدیا

لیست آهنگ های فیلم Ready Player One

۱) – The Oasis – 1:48
۲) – Hello, I’m James Halliday – 2:01
۳) – Why Can’t We Go Backwards?” – ۴:۱۷
۴) – An Orb Meeting – 4:10
۵) – Real World Consequences – 3:30
۶) – Sorrento Makes An Offer – 3:33
۷) – Welcome To The Rebellion – 3:13
۸) – High 5 Assembles – 4:24
۹) – Orb Of Osuvox – 3:44
۱۰) – Sorrento Punked – 3:57
۱۱) – Wade’s Broadcast – 5:50
۱۲) – Arty On The Inside – 2:33
۱۳) – Looking For A Truck – 5:35
۱۴) – She Never Left – 2:41
۱۵) – Last Chance – 3:20
۱۶) – “Get Me Out Of This” – 1:34
۱۷) – Hold On To Something – 5:14
۱۸) – This Is Wrong – 3:48
۱۹) – What Are You? – 3:28
۲۰) – There’s Something I Need To Do – 5:01
۲۱) – Main Title – 2:26
۲۲) – End Credits – 8:03
۸۴:۱۰

اندرو لینکلن درباره خروجش از سریال The Walking Dead صحبت کرد

اندرو لینکلن، ستاره محبوب سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) چندی پیش اعلام کرد که در آینده‌ای نزدیک این مجموعه را ترک می‌کند. حالا او علت این تصمیم خود را توضیح داده است.

تقریبا در ماه می سال جاری میلادی (اردیبهشت-خرداد) بود که برای اولین بار اعلام شد، اندرو لینکلن، ستاره‌ی محبوب سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، در آینده‌ای نزدیک، این مجموعه تلویزیونی آخرالزمانی محبوب شبکه AMC را که مدت زیادی هم به روی آنتن رفته، ترک می‌کند. مدتی بعد، یعنی در طی مراسم کامیک کان سن دیگو که چند روز پیش برگزار شد، خروج او از این مجموعه به طور رسمی تایید شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لینکلن بیشتر از قبل درباره این تصمیم خود توضیح داد و دلیل اینکه چرا می‌خواهد نقش شخصیت ریک گرایمز را بعد از هشت سال رها کند و برود، مشخص کرد.

در طی مصاحبه‌ای که گزارشگر سایت خبری اینترتینمنت ویکلی با اندرو لینکلن تنظیم کرده بود، او باری دیگر اعلام کرد که به طور قطعی در آینده‌ای نزدیک این مجموعه را ترک می‌کند. البته لازم به ذکر است که او عنوان کرد تنها از سریال اصلی خارج می‌شود و لزوما کل این مجموعه را ترک نمی‌کند. این مجموعه در کنار سریال مردگان متحرک خود، دارای یک بازی ویدئویی و همچنین یک مجموعه اسپین آفی یعنی سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) هم هست. او بعد از اعلام این تصمیم، درباره علت خروج خود از این سریال صحبت کرد و توضیح داد که خانه‌ی او در انگلیس قرار دارد و او دوست دارد تا زمان بیشتری را با خانواده‌اش سپری کند. او در این مصاحبه اینگونه صحبت کرد:

من دو فرزند کوچک دارم و در یک کشور کاملا متفاوت زندگی می‌کنم. همانطور که می‌دانید، هرچه این فرزندان بزرگ‌تر می‌شوند، کمتر از قبل می‌توانند جا به جا شوند. این موضوع به همین راحتی است. دیگر وقت آن رسیده که من به خانه‌ام بازگردم.

Andrew Lincoln

در ادامه‌ی این مصاحبه، اندرو لینکلن درباره این موضوع توضیح داد که فیلمبرداری قسمت آخر فصل نهم سریال مردگان متحرک چه حسی داشت و چه شکلی بود. او اینگونه حس خود را شرح داد:

به پایان رساندن این سریال به گونه‌ای بود که انگار بالاخره نفس راحت می‌کشیدم. همچنین این دو قسمت آخر، به طور خاصی رضایت بخش بود. با این حال، حضور در مراسم کامیک کان و پنل این سریال، صحبت کردن با هزاران آدمی که در سالن H حضور داشتند و بعد از آن بغل کردن تک تک دوستانم در پایان چه حسی داشت؟ این اتفاق غم انگیز کاملا واقعی شد و این، حقیقت این موضوع است.

در طی پنل سریال مردگان متحرک که در مراسم کامیک کان سن دیگو برگزار شده بود، اندرو لینکلن عشق خود به این مجموعه تلویزیونی را ابراز کرد و گفت:

من عاشق این سریال هستم؛ این مجموعه ارزش فوق‌العاده زیادی برای من دارد. من تمام افرادی را که این سریال را ساختند دوست دارم. من قول می‌دهم گریه نکنم؛ زیرا به اندازه‌ی کافی مقابل دوربین گریه کرده‌ام. علاوه بر این، من واقعا و از صمیم قلب، تمام مردمی را که این سریال هیجان‌انگیز را تماشا کردند، دوست دارم. من زمان به‌شدت فوق‌العاده، شگفت‌انگیز و همچنین زیبایی را در کنار عوامل این مجموعه داشتم و حضور در این تیم، یکی از بهترین تجربه‌های کاری من بود که بدون شما دوستان میسر نمی‌شد.

فصل نهم سریال The Walking Dead در تاریخ ۳۱ اکتبر سال جاری میلادی (۹ آبان ۱۳۹۷) به روی آنتن می‌رود.
زومجی

اطلاعات اولیه منتشر شده از بازی Nioh 2

بازی Nioh 2 قصد دارد با حفظ المان‌های اصلی نسخه اول خود، موارد جدیدی را در دسترس کاربران قرار بدهد تا تجربه متفاوت و عمیق‌تری را کسب کنند.

بازی Nioh یکی از آثاری بود که پروسه ساخت و نشرش تقریبا ۱۱ سال طول کشید و استودیو تیم نینجا (Team Ninja)، سازنده بازی Nioh، نشان داد که پس از گذشت این همه سال، هنوز هم می‌تواند اثری دلچسب و موفق را در دسترس مخاطبان قرار بدهد. بازی Nioh با اینکه برگرفته از آثاری نظیر سری Dark Souls و بازی Bloodborne بود اما توانست به واسطه نوآوری‌هایی که داشت، شکل جدیدی از بازی‌های این سبک را ارائه دهد. Nioh همانند آثار ذکر شده دارای ضربات سبک و سنگین بود و سیستم شخصی‌سازی به شکلی بود که می‌توانستید شخصیت خود را در بخش‌های مختلفی نظیر قدرت ضربات سبک، قدرت ضربات سنگین، نوار سلامت و سایر موارد ارتقا دهید. در کنار این موارد بازی Nioh دارای المان‌های جدیدی بود که می‌توان به ساختارهای مبارزه‌ای بازی اشاره کرد که Stance نام داشتند. Stanceها در سه نوع مختلف به شکلی تعبیه شده بودند که مخاطب می‌توانست با توجه به شیوه مبارزه‌ای خودش، آن‌ها را تنظیم کند و دشمنان را از بین ببرد.

Nioh

از نظر داستانی Nioh روایت‌گر زندگی شخصی به نام ویلیامز بود که برای آزادی روح نگهبان خود پا به دنیای سامورایی‌ها گذاشت تا ادوارد کیلی را شکست دهد و در این راه وارد ماجراهای بزرگ‌تری شد. یکی از ویژگی‌های داستانی بازی Nioh، شخصیت‌پردازی شخصیت‌های بازی بود که به خوبی هرچه تمام‌تر انجام شده‌ بودند و تیم سازنده توانسته بود با الهام گرفتن از منابع تاریخی و جنگ‌های معروف، دنیای جدیدی را خلق کند. حال در جریان نمایشگاه E3 2018 و کنفرانس خبری سونی، بازی Nioh 2 با انتشار یک ویدیو سینمایی معرفی شد و خوشحالی هواداران نسخه اول را به دنبال داشت. با اینکه تریلر معرفی بازی Nioh 2 اطلاعات زیادی را در دسترس مخاطب قرار نمی‌داد اما در جریان گفت‌وگوهای تیم سازنده با رسانه‌های مختلف، اطلاعاتی از دنیای بازی در دسترس قرار گرفته است. اولین مورد این است که تیم سازنده قصد دارد المان‌های اصلی و خاص نسخه پیشین را در نسخه دوم نیز قرار بدهد. از این‌رو شاهد مواردی مثل Ki Pulse (نوار انرژی بازیکنان و دشمنان)، روح‌های نگهبان و Stanceهای مبارزه‌ای هستیم. از طرفی فومیهیکو یاسودا، کارگردان بازی Nioh 2، اعلام کرده است که تیم سازنده به دنبال تغییرات طبیعی روی بازی است و قصد ندارد به واسطه تغییرات اساسی، ساختار بازی را تغییر دهد. به عبارتی بازی Nioh 2 یک نسخه ارتقا یافته از ویژگی‌های نسخه اول است و بازیکنان می‌توانند المان‌های آشنای Nioh را در نسخه دوم مشاهده کنند.

Nioh

یاسودا در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که از عرضه و عملکرد بازی Nioh بسیار خوشحال هستند. این بازی یکی از آثار موفقی است که کوئی تکمو (Koei Tecmo)، ناشر بازی Nioh، آن را عرضه کرده است و در ماه اول عرضه خود توانست یک میلیون نسخه فروش داشته باشد و حال، فروش بازی به بیش از دو میلیون نسخه رسیده است. تیم سازنده بازی Nioh در نسخه اول به دلیل تجربه کم‌شان نتوانستند به تعدادی از ایده و خواسته‌های خود برسند و به نظر می‌رسد اعضای تیم نینجا و کوئی تکمو مصمم هستند تا در نسخه دوم، مواردی را که در ذهن‌شان بوده است با موفقیت پیاده کنند. البته در این میان به این مورد اشاره کنم که شاید فکر کنید واژه «کم تجربه» برای تیمی که در گذشته Ninja Gaiden را توسعه داده است، واژه مناسبی نیست اما، حقیقت اینجا است که Nioh اثری کاملا مجزا و متفاوت با Ninja Gaiden است و المان‌های نقش‌آفرینی بسیاری را در خود جای داده است و به صورت کامل به مخاطب اجازه می‌دهد تا مهارت‌های مد نظرش را آزاد کند یا شکل ظاهری شخصیت خود را تغییر دهد.

تیم سازنده Nioh 2 از نسخه اول درس‌های مختلفی گرفته است و تمامی بازخوردهای مخاطبان را مطالعه کرده‌اند. از این‌رو قصد دارند المان‌های نقش آفرینی را از طریق Nioh 2 به سطح جدیدی برسانند و این نسخه نیز همانند بازی Nioh، یک نسخه بتا خواهد داشت که هنوز زمان دقیق آن اعلام نشده است. از گذشته تا به امروز سازنده‌هایی که صدای مخاطب خود را شنیده‌اند، توانسته‌اند آثار موفقی را خلق کنند یا مشکلات بازی خود را به خوبی رفع کنند و کمپانی کوئی تکمو و استودیو تیم نینجا، حساب ویژه‌ای روی این بخش باز کرده‌اند تا بهترین محصول را در دسترس مخاطبان‌شان قرار بدهند.

بازی Nioh 2

در نمایش بازی Nioh 2، اثری از ویلیام نبود و این سوال پیش می‌آید که شاید داستان نسخه دوم، جدا از نسخه اول باشد اما، یاسودا تضمین کرده است که داستان Nioh 2، ارتباط مستقیمی با نسخه اول دارد. همچنین یاسودا گفته است که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از داستان و دنیای Nioh 2 منتشر می‌شود. با این حال می‌توان انتظار داشت که در رویدادهای پیش روی، اخبار بیشتری حول بازی Nioh 2 منتشر شود. البته در این میان یک نکته بسیار مهم در مورد داستان بازی Nioh 2 بگویم و آن هم این است که با اینکه داستان نسخه دوم، ارتباط مستقیمی با نسخه اول دارد اما ویلیام شخصیت اصلی داستان نخواهد بود بازیکنان می‌توانند شخصیت‌شان را با دستان خودشان طراحی و شخصی‌سازی کنند. همچنین تیم سازنده وعده یک بخش شخصی‌سازی بسیار عمیق و کارامد را داده است. با این حال امیدواریم ویلیام را جزو شخصیت‌های بازی مشاهده کنیم. همچنین در ویدیو معرفی بازی شاهد این بودیم که یکی از سامورایی‌ها خود را به یوکای، شیاطین بازی Nioh، تبدیل کرد. کارگردان بازی Nioh در جریان مصاحبه‌ی خود اعلام کرده است که برخلاف نسخه اول بازی که مبارزات در قالب نبردهای سامورایی علیه یوکای و سامورایی علیه سامورایی بود، در نسخه دوم نبردهای یوکای علیه یوکای نیز به بازی اضافه شده است و می‌توانید خود را به یوکای تبدیل کنید تا شاهد مبارزات سرعتی و خشن‌تری باشید.

در بازی‌هایی با سبک و سیاق سری سولز، یکی از مواردی که به صورت روتین‌وار تجربه می‌کنید، مردن است. در نقطه به نقطه بازی امکان دارد بارها و بارها بمیرید و پس از هر بار مردن، شوق شما برای تجربه‌ی مجدد بازی بیشتر می‌شود. در بازی Nioh این مورد به خوبی به چشم مي‌خورد و به واسطه چالش‌ها و تله‌های مختلف و همچنین وجود باس‌های نفس‌گیر، بازیکنان بارها و بارها طعم تلخ و شیرین مرگ را می‌چشیدند. حال در بازی Nioh 2 مرگ‌های بیشتری را تجربه خواهید کرد. به عبارتی «مرگ شما را متزلزل می‌کند». حال این شما هستید و محیط‌هایی که با ورود به آن‌ها، مرگ را با گوشت و استخوان‌تان حس خواهید کرد.

زومجی

کمتر از سه هفته‌ی دیگر، دموی قابل بازی Pro Evolution Soccer 19 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بازی Pro Evolution Soccer، ساخته‌ی شرکت Konami، از آن دست بازی‌های ورزشی است که به طور سالیانه منتشر می‌شود و در این چند سال، شاهد پیشرفت و بهتر شدن فوتبالی که ارائه کرده است، بوده‌ایم. هر سال و در کنار سنت انتشار سالیانه بازی مذکور، شاهد منتشر شدن دموی قابل بازی این اثر هستیم و امروز در جریان تازه‌ترین اخبار بازی و با انتشار یک ویدیو، متوجه شدیم که امسال هم قرار است دموی قابل بازی این بازی پرطرفدار در دسترس کاربران قرار گیرد.

این دمو در تاریخ ۸ آگست (۱۷ مرداد) در دسترس کاربران کامپیوتر و کنسول‌ها قرار خواهد گرفت. در این دموی قابل بازی، ۱۲ باشگاه کاملا حرفه‌ای سطح یک فوتبال جهان از جمله لیورپول، بارسلونا، یوونتوس، میلان، اینترمیلان و شالکه قابل بازی هستند و در کنار این باشگاه‌ها، تیم‌های دیگر از اروپا و آمریکای جنوبی هم قابل انتخاب خواهند بود. کاربران در این دموی قابل بازی می‌توانند به صورت آفلاین و در قالب قسمت Exhibition یا آنلاین و در قالب یک Quick Match، به تجربه‌ی این بازی بپردازند.

بازی Pro Evolution Soccer 2019 در تاریخ ۲۸ آگست (۶ شهریور) برای PS4، Xbox One و PC منتشر خواهد شد. به نظر می‌رسد در این قسمت نیز همچون قسمت‌های قبلی، شاهد بهبود عملکرد بازی در همه بخش‌ها، از جمله بخش MyClub fantasy، باشیم.

زومجی

نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 را حتما تجربه کنید!

رسانه کلیک – بر اساس اعلام شرکت نامدار اکتیویژن، علاقه مندان و بازیکنان می توانند از روز 12 مرداد ماه امسال نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 را برای مدت محدودی تجربه کنند.

چنانچه یکی از طرفداران پر و پا قرص مجموعه بی نظیر کالاف دیوتی باشید، حتما منتظر انتشار نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 هستید تا جدیدترین اثر ویدیویی شرکت اکتیویژن و استودیوی تری آرک را برای مدت کوتاهی تجربه کنید و با گیم پلی و حال و هوای بازی آشنا شوید.

همانطور که اطلاع دارید، این عنوان ویدیویی تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی خود داشته و بار دیگر شما را با نبردهای علمی تخیلی و همچنین جنگ های آینده درگیر می کند. مهمترین و شاید هم هیجان انگیزترین بخش جدید این عنوان ویدیویی، حالت بتل رویال بخش چند نفره بازی است که برای اولین بار در عنوان Call of Duty: Black Ops 4 قادر به تجربه این حالت آن هم به سبک کالاف دیوتی هستیم.

به دلیل وجود حالت بتل رویال در کنار دیگر حالت های بخش چند نفره، شرکت اکتیویژن در نظر دارد که دو نسخه آزمایشی و بتا از این بازی را در بازه های زمانی مختلف در اختیار بازیکنان و گیمرها قرار دهد تا ضمن بررسی سرورها و نحوه پاسخ دهی آن ها، عملکرد بخش چند نفره بازی را به طور کامل بسنجد و تا پیش از انتشار آن، به رفع باگ ها و مشکلات احتمالی بپردازد و در نهایت، محصول بی نقص و فوق العاده ای را به دست بازیکنان برساند.

بر این اساس، نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 در دو فاز متفاوت در دسترس پیش خریداران آن قرار می گیرد که به گفته سازندگان، یکی از این نسخه ها مربوط به حالت های مختلف بخش چند نفره آنلاین بازی است و دیگری شامل حالت بتل رویال یا همان Blackout می شود که تجربه کاملا جدیدی را برای هواداران سری کالاف دیوتی به ارمغان می آورد.

حال خبر خوب این است که زمان زیادی تا انتشار اولین فاز نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 باقی نمانده است و علاقه مندان می توانند به زودی این بازی مورد انتظار را امتحان کنند. بنا بر بیانیه شرکت بزرگ اکتیویژن، اولین فاز آزمایشی بازی از روز جمعه 12 مرداد ماه سال جاری (3 آگوست) الی روز دوشنبه 15 مرداد (6 آگوست) به صورت خصوصی در دسترس کاربران و دارندگان کنسول پلی استیشن 4 قرار می گیرد.

نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4

در ادامه، کاربران و دارندگان کنسول ایکس باکس وان نیز در کنار بازیکنان کنسول پلی استیشن 4 می توانند از روز جمعه 19 مرداد (10 آگوست) الی روز دوشنبه 22 مرداد (13 آگوست) اولین فاز آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 را امتحان کنند.

در پایان، نوبت به پلتفرم پی سی می رسد که سازندگان نسخه خصوصی دیگری را برای کاربران این پلتفرم در نظر گرفته اند. به گفته شرکت اکتیویژن، نسخه زودهنگام آزمایشی فاز اول این عنوان ویدیویی که صرفا مختص پیش خریداران بازی است، از روز جمعه 19 مرداد (10 آگوست) آغاز می شود و تا روز دوشنبه 22 مرداد (13 آگوست) ادامه دارد. البته، سایر بازیکنان و علاقه مندان نیز با یک روز تاخیر (شنبه 20 مرداد)، می توانند از تجربه فاز اول نسخه آزمایشی بازی لذت ببرند.

توجه داشته باشید که به دلیل همکاری و مشارکت دو شرکت اکتیویژن و بلیزارد، بر خلاف نسخه های قبلی، این بار باید از طریق شبکه بلیزارد بتل نت (Battle.net) برای دریافت و تجربه نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 بر روی پلتفرم پی سی اقدام کنید.

در ادامه می توانید تصویری از برنامه و زمان انتشار نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه شخصی ویندوزی را مشاهده کنید.

ناگفته نماند؛ فاز اول نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 فقط و فقط برای پیش خریداران این عنوان ویدیویی در نظر گرفته شده و بدین خاطر، این نسخه «خصوصی» (Private) نام گذاری شده است. به عبارت دیگر، درصورتی که یکی از نسخه های دیجیتالی بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 را تا پیش از روزهای مذکور پیش خرید کنید، با مراجعه به فروشگاه پلتفرم خود و دریافت بازی، می توانید از تجربه زودهنگام و هرچند ناقص جدیدترین اثر ویدیویی سری Call of Duty لذت ببرید.

کاربران و بازیکنان در فاز اول نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 به شش نقشه مختلف این عنوان ویدیویی به نام های Frequency، Contraband، Seaside، Payload، Hacienda و Gridlock دسترسی دارند که در این میان، تا به این لحظه هیچگونه ویدیویی از دو نقشه Hacienda و Gridlock به نمایش گذاشته نشده است و به نظر می رسد اولین اطلاعات از محیط و جهان آن در جریان رویداد نسخه آزمایشی خصوصی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

به علاوه، این نسخه شامل حالت های محبوب بخش چند نفره عناوین ویدیویی سری Call of Duty به نام های Team Deathmatch, Domination, Hardpoint و Search & Destroy می شود. البته، سازندگان در زمان معرفی بازی کالاف دیوتی بلک اپس 4 از حالت جدید بخش جند نفره به نام Control رونمایی کردند که کاربران و طرفداران در جریان نسخه آزمایشی بازی می توانند برای اولین بار ای حالت را نیز امتحان کنند.

در نهایت، سازندگان مزایا و هدایایی را به عنوان پاداش برای افراد حاضر و فعال در فاز اول نسخه آزمایشی بازی در نظر گرفته اند. همچنین، افرادی که در طول این نسخه به بیشترین رتبه ممکن یا Max Ranked دست یابند، یک Permanent Unlock Token به صورت رایگان و دائمی دریافت خواهند کرد که از آن می توانند در هر بخشی از Create-a-Class نسخه کامل بازی استفاده کنند.

همانطور که در ابتدا اشاره شد، حالت بتل رویال عنوان کالاف دیوتی بلک اپس 4 که به نام Blackout شناخته می شود، در فاز اول نسخه آزمایشی بازی وجود ندارد. البته نگران عملکرد این حالت مورد انتظار و مهیج نباشید، چرا که استودیوی تری آرک (Treyarch) قصد دارد فاز دوم نسخه بتای بازی در روز نامشخصی از ماه سپتامبر آغاز کند که این بار تنها حالت Blackout قابل بازی و اجرا خواهد بود. در حال حاضر، شرکت اکتیویژن هیچ اطلاعات و جزئیاتی در رابطه با فاز دوم نسخه آزمایشی بازی منتشر نکرده است و ظاهرا در اواخر تابستان شاهد ارائه اولین اطلاعات تکمیلی در این باره باشیم.

در هر حال، با توجه به تصمیمات سازندگان و شرکت اکتیویژن و انتشار دو نسخه آزمایشی و بتا از بازی Call of Duty: Black Ops 4، شما می توانید تا پیش از انتشار این عنوان تمامی حالت های بخش چند نفره آن را تجربه کنید.

قرار است بازی پرطرفدار و مورد انتظار Call of Duty Black Ops 4 در روز 20 مهر سال 97 (12 اکتبر سال جاری میلادی) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شود.

گفتنی است؛ در مجموع، این بازی در سه ننسخه مختلف به نام های استاندارد، دیجیتال دیلاکس و دیجیتال دیلاکس پیشرفته عرضه می شود که قیمت و ارزش آن ها به ترتیب 59.99 دلار، 99.99 دلار و 129.99 دلار اعلام شده است. از این رو، شما هم اکنون می توانید از طریق فروشگاه های بتل نت، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو این عنوان ویدیویی محبوب را پیش خرید کنید و از مزایا و هدایای سازندگان بهره مند شوید.

حال در پایان این خبر، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود در رابطه با عملکرد نسخه آزمایشی بازی COD: Black Ops 4 را پس از تجربه آن با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

سری کماندوز باز خواهد گشت

کمپانی Kaylpso Media استودیو بازی سازی Pyro را همراه با حقوق استفاده از فرنچایز کماندوز (Commandos) را خریداری کرده است و در آینده ای نزدیک باید منتظر انتشار نسخه های جدید و ریمستر قسمت های پیشین این مجموعه خاطره انگیز باشیم.

تا کنون سه قسمت اصلی و یک نسخه فرعی با نام Commandos: Strike Force از سری کماندوز برای پی سی عرضه شده اند. همچنین دیگر سری بازی های استودیو Pyro یعنی Imperial Glory و Praetorians نیز از این پس در اختیار Kaylpso Media خواهند بود.

مدیرعامل کمپانی Kaylpso Media در رابطه با این توافق تجاری می گوید: «ما احترام زیادی برای آنچه که تیم Pyro تا به امروز خلق کرده است قائل هستیم و در نتیجه این مسئولیت برای ما وجود دارد تا بازی های محبوب این استودیو را برای علاقه مندان در سرتاسر جهان توسعه دهیم.»

او از ساخت بازی جدید از سری کماندوز هم می گوید: «البته این پروسه شامل ساخت بازی های کاملاً جدید برای همه پلتفرم ها هم می شود.»

کماندوز

قسمت اول از این سری در سال 1998 با نام کامل Commandos: Behind Enemy Lines برای پی سی عرضه شد. بعد از واکنش های مثبت به این عنوان، در طول 8 سال سه قسمت دیگر از این مجموعه عرضه شد که نسخه آخر آن از سبک همیشگی سری یعنی تاکتیک همزمان به اکشن اول شخص تغییر سبک داده بود و همین موضوع باعث واکنش های منفی نسبت به بازی و ساخته نشدن قسمت های بعدی کماندوز شد.

ظاهراً جو تازه ای برای بازسازی IP های قدیمی بین ناشران بازی ها ایجاد شده است. در یک سال گذشته سه گانه کرش بندیکوت برای تمام پلتفرم های شناخته شده ریمستر شد و بازی Spyro: Reignited Trilogy نیز 30 شهریورماه عرضه خواهد شد.

شما بیشتر از همه منتظر ریمستر چه عناوین کلاسیکی هستید؟ آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع:
VG 247
دیجیاتو

دواین جانسون از تاریخ فیلم‌برداری فیلم Black Adam خبر می‌دهد

سایت آلمانی FilmStarts گفت دواین جانسون (Dwayne Johnson) خاطر نشان کرده است که فیلم ضد قهرمانه‌ی شرکت DC با نام Black Adam «بلک آدام» تا اوایل سال ۲۰۱۹ تصویر برداری‌های اولیه‌ی خود را آغاز نخواهد کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

دواین جانسون گفت:

در مورد فیلم Black Adam من فکر نمی‌کنم تا اوایل سال بعد کار روی آن شروع شود. اوایل سال بعد من سر فیلم‌ برداری Jumanji «جومانجی» خواهم بود و پس از آن اگر همه چی خوب پیش رود من فیلمی به نام Red Notice به کارگردانی راسون تربر (Rawson Thurber) و با بازی گل گدوت (Gal Gadot) را خواهم داشت. اما Black Adam احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۹ کار فیلم برداری روی آن انجام شود. فیلم‌نامه در حال اتمام است و ما همگی از این بابت خوشحالیم.

جانسون همچنین اشاره کرد که یک یا دوتا از دیگر قهرمانان DC در فیلم Black Adam بازی خواهند کرد. وی گفت:

ممکن است یک یا دو تن از ابر قهرمانان برجسته‌ی DC نیز در فیلم حضور داشته باشند. خواهیم دید. همانطور که در حال گشترس Black Adam هستیم، ادغام آن با قهرمانان DC شاید بر زیبایی آن بیفزاید.

آدام سزتایکل (Adam Sztykiel) اکنون در حال نویسندگی فیلم انفرادی Black Adam است. آدام در اصل و قبل از اینکه به دو پروژه‌ی جدا تبدیل شوند، بخشی از فیلم Shazam «شزم» بود. جانسون به این نقش پیوست و این پروژه هنوز کارگردان ندارد.

در اصل Black Adam در ابتدا در سال ۱۹۴۵ و در خانواده‌ی مارول ظاهر شد و رفت تا یک شخصیت شرور و ضد قهرمان باشد. این شخصیت قدرت‌های قابل مقایسه‌ای با شزم دارد. از جمله پرواز، قدرت، چابکی، ارتباط با ساعقه و همچنین سحر و جادو.

منبع: Comingsoon

سینما گیمفا

توسعه‌دهنده Metro Exodus دلیل جهان باز نبودن بازی را توضیح می‌دهد

هیو بینان در گفتگو با وب‌سایت گیمینگ‌بولت در خصوص جهان باز نبودن بازی Metro Exodus و موارد دیگر صحبت‌هایی را ارائه کرد.

بدون شک گیم پلی باز و بزرگ بودن مقیاس بازی Metro Exodus نسبت به نسخه‌های قبل را می‌توان از مواردی دانست که باعث هیجان بازیکنان برای تجربه آن شده است. با این حال، اگر نگران این هستید که تلاش توسعه‌دهندگان برای بزرگ‌‌تر کردن بازی Metro Exodus در نهایت منجر به دور شدن بازیکنان از خط داستانی شود، بر اساس صحبت‌های هیو بینان، مدیرکل برند جهانی کمپانی دیپ سیلور، نگرانی شما بی مورد است. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اخیرا هیو بینان مصاحبه‌ای با وب‌سایت گیمینگ‌بولت داشته است و صحبت‌هایی را درباره بازی Metro Exodus ارائه کرده است. ایشان در این مصاحبه گفته است که استودیو فور ای گیمز تلاش می‌کند تا میان تمرکز روی خط داستانی و آزادی عمل بازیکنان برای گشت‌وگذار در محیط تعادل کاملی برقرار سازد و همچنان شاهد رویکرد مبتنی بر روایتی که طرفداران از تجربه بازی‌های مترو انتظار دارند، باشیم. بینان در این‌باره اذعان داشت:

فکر می‌کنم اولین و مهم‌ترین مورد این است که ما در حال ساخت نسخه جدیدی از مجموعه بازی‌های مترو هستیم و زمان زیادی را صرف قدم گذاشتن در مسیر درست کرده‌ایم. بازی Metro Exodus همچنان حس‌وحال بازی‌های مترو را برای بازیکنان تداعی می‌کند. طرفداران مترو انتظار یک داستان قوی را دارند. فکر می‌کنم گاهی اوقات بازی‌های جهان باز نمی‌توانند به دلیل فعالیت‌ها و ماموریت‌های جانبی زیادی که تنها باعث سردرگم شدن بازیکنان می‌شوند، حس‌وحال داستان را به طور کامل منتقل کنند. بنابراین سعی کردیم از روشی استفاده کنیم که برای این بازی مناسب باشد و به بازیکنان دلیلی بدهد تا بازی را ادامه دهد.

تمام مواردی که بازیکنان از محیط‌های باز می‌خواهند، به آزادی عمل برای گشت‌وگذار و رفتن به مکان‌های بکر خلاصه می‌شود که ما اساسا این موارد را در محیط‌های بازی Metro Exodus قرار داده‌ایم. شما در این بازی شاهد هیچ‌گونه ماموریت جانبی بیهوده‌ای نخواهید بود. بازیکنان به تکمیل ماموریت‌های جانبی اقدام می‌کنند، اما نه به این خاطر که مجبور به انجام این کار هستند؛ بلکه به این خاطر که این ماموریت‌ها سرگرم‌کننده و جذاب خواهند بود. در این بازی باید برای رسیدن به هدف خاصی تلاش کنید، اما این کاملا به شما بستگی دارد که می‌خواهید به کاوش در محیط بپردازید یا خیر. در واقع هدف برقراری تعادل بین بازی‌های جهان‌باز و بازی‌های خطی است. ما فکر می‌کنیم که بازی Metro Exodus حس‌وحال میانه منحصربه‌فردی را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

وقایع بازی Metro: Exodus در سال ۲۰۳۶ در یک زمین پساآخرالزمانی که در اثر یک جنگ هسته‌ای در حدود ۲۰ سال پیش در ۲۰۱۳ ویران شده است، اتفاق می‌افتد. این بازی وقایع پس از داستان بازی Metro: Last Light را روایت می‌کند و به مانند دو بازی قبلی این مجموعه بازیکنان در نقش آرتیوم ۲۲ ساله قرار می‌گیرند که از مترو واقع در مسکو فرار می‌کند و با گروه Spartan Rangers عازم یک سفر به خاور دور (آسیای شرقی) می‌شود. به این دلیل که سال‌ها از وقایع بازی قبلی می‌گذرد، در این بازی شاهد هیولاهای وحشتناکی خواهیم بود. به گفته توسعه‌دهندگان، هر شهر در بازی Metro Exodus اندازه‌ای بین سه تا چهار کیلومتر مربع خواهد داشت. بازی Metro Exodus در ابتدا قرار بود تا در پاییز سال جاری برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شود، اما با تاخیر مواجه شد و انتشار آن به خاطر پولیش بیشتر به سوم اسفندماه ۱۳۹۷ (۲۲ فوریه ۲۰۱۹) موکول شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

زومجی

به موسیقی متن جدید The Last of Us: Part 2 گوش بدهید

در طول مراسم PlayStation Experience، نیل دراکمن به عنوان کارگردان The Last of Us: Part II ویدیوی جدیدی را معرفی کرد که موسیقی متن جدید بازی در آن وجود دارد.

دراکمن اعلام کرده بود گوستاوو سانتائولایا (Gustavo Santaolalla)، آهنگ‌ساز نسخه اول بازی، برروی The Last of Us: Part 2 کار می‌کند و البته موسیقی ویدیوی زیر را هم او ساخته است.

وی همچنین افزود که نمی‌تواند سری The Last of Us را بدون Joel و Elie فرض کند. آن‌ها در قلب این سری قرار دارند که راجع به روابط انسانی بوده و رابطه آن‌ها مهم‌ترین است. بدون هیچ حرف اضافه دیگری، می‌توانید از ویدیوی زیر و چندین تصویر هنری دیگر هم لذت ببرید.

اگر تریلر رونمایی بازی را از دست داده بودید، در این بخش می‌توانید از تماشای آن لذت ببرید که شب گذشته در PlayStation Experience نمایش داده شد. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر از داستان و تم بازی، می‌توانید به مطالعه این بخش بپردازید.

گیمفا

«سیکاریو» نیامده تحسین برانگیز شد

سینماپرس: کمتر از دو هفته مانده به آغاز اکران بین المللی فیلم سینمایی «سیکاریو: روز سرباز» (Sicario: Day of the Soldado)، نمایش این اثر برای منتقدان، بازخوردهای مثبتی به دنبال داشته است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ایندیپندنت، «سیکاریو: روز سرباز» در شرایطی برای منتقدان و نمایندگان رسانه‌های مهم آمریکایی به نمایش درآمد که استفانو سولیما، فیلمساز ایتالیایی خالق سریال محبوب «گومورا» روی صندلی کارگردانی جانشین دنی ویلنوو شده است. ضمن اینکه تیلر شرایدن همچنان در مقام نویسنده فیلمنامه در پروژه حضور دارد و کارشناسان دلیل اصلی موفقیت نسخه تازه را همین امر می‌دانند.

جاش برولین و بنیسیو دل‌تورو بار دیگر در نقش‌های خود ظاهر شده‌اند و البته دیگر خبری از امیلی بلانت در نقش اصلی نیست. در عوض، کاترین کینیر و متیو موداین به جمع بازیگران پیوسته‌اند تا ادامه تریلر نفسگیر ویلنوو را روایت کنند. داستان «روز سرباز» درست از لحظه پایان یافتن «سیکاریو» آغاز می‌شود و ماجراهای یک مامور خودسر سازمان سیا را به تصویر می‌کشد که همراه دوستان خود جنگی تازه علیه کارتل‌های مواد مخدر مرز مکزیک راه می‌اندازد.

منتقدانی که موفق به دیدن «روز سرباز» شدند، آن را با صفت‌هایی و عبارت‌هایی چون «خارق‌العاده»، «شگفت‌انگیز»، «فیلمنامه بسیار قوی»، «نه به قدرت فیلم اول اما درخشان و آتشین»، «واقعا تماشایی و نفسگیر»، «بازی‌های درخشان و تماشایی بازیگران»، «بسیار خوب با فیلمنامه‌ای عالی»، «متقاعدکننده» و... توصیف کردند. ضمن اینکه به نظر می‌رسد موفقیت در گیشه می‌تواند زمینه ساخته شدن قسمت سوم سه‌گانه «سیکاریو» را هم تضمین کند.

نسخه اصلی سال ۲۰۱۵ با بودجه ۳۰ میلیون دلاری ساخته شد و علاوه بر فروش ۸۵ میلیون دلاری در گیشه، نامزد دریافت سه جایزه از هشتاد و هشتمین دوره مراسم اهدای جوایز اسکار از جمله بهترین فیلمبرداری و بهترین موسیقی متن بود. پس از آنکه ویلنوو درگیر تولید «بلید رانر ۲۰۴۹» شد، سولیما کار تولید «روز سرباز» را آغاز و آن را برای اکران در ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (جمعه دو هفته دیگر) آماده کرد.

سینماپرس
12345
last