موسیقی متن فیلم «جوخه انتحار» توانست در ۵ بخش جایزه گرمی کاندید شود

چهارشنبه 19 ارديبهشت 1397
14:33
امیر

امسال سال بسیار خوبی برای طرفداران «دنیای سینمایی دی سی» (DCEU) بود. آثار زیادی در این زمینه به نمایش درآمدند و فیلم هایی مانند «زن شگفت انگیز» و «بتمن» نیز در آینده اکران خواهند شد. یکی از بهترین آثار در این زمینه، فیلم «جوخه انتحار» است که توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند.

علاوه بر داستان و جلوه های ویژه، بسیاری از جنبه های دیگر فیلم نیز مورد تحسین قرار گرفته اند. از جمله آن ها می توان به موسیقی آن اشاره نمود که توانسته بسیار موفق ظاهر شود. آلبوم آهنگ های «جوخه انتحار»، از آهنگ هایی ساخته چند هنرمند و در چندین ژانر تشکیل شده که برخی از آن ها به طور اختصاصی برای فیلم ساخته شده اند.

تعدادی از آهنگ ها توانسته اند نظر مردم را جلب نموده و به شهرت برسند. به علاوه، آن ها در میان نامزدهای دریافت جوایز گرمی نیز دیده می شوند. اینستاگرام رسمی «جوخه انتحار»، در پست اخیر خود به این آهنگ ها اشاره کرده است. «Heathens» ساخته گروه «Twenty One Pilots»، «لامبورگینی بنفش» ساخته «Skrillex and Rick Ross» و کل آلبوم منتشر شده، در بخش های مختلف کاندید شده اند.

s

آهنگ های «Heathens» و «لامبورگینی بنفش» در بخش «بهترین آهنگ برای رسانه تصویری» با حریفانی مانند «Can’t Stop the Feeling» برای فیلم ترول ها، «همانند آتش»، «همه چیز را امتحان کن» ساخته شکیرا برای زوتوپیا و «نقاب» ساخته «پیتر گابریل» برای فیلم «اسنودن»، به رقابت خواهند پرداخت.

روزیاتو
موضوعات: موسیقی فیلم,
[ بازدید : 90 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود موسیقی فیلم و بازی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]