آلبوم موسیقی متن فیلم «به وقت شام» رونمایی می‌شود

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1397
23:52
امیر

موسیقی ما - موسیقی متن فیلم «به وقت شام» ساخته کارن همایون‌فر‌ روز دوشنبه 17 اردیبهشت با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، کارن همایونفر و جمعی از اهالی سینما و موسیقی در پردیس کوروش رونمایی می‌شود.

آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام» در 22 قطعه ساخته شده که سال گذشته برنده سیمرغ بلورین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر نیز شده است. مراسم رونمایی از این آلبوم موسیقی در اکران مردمی فیلم «به وقت شام»، ساعت 22 در پردیس سینمایی کورش با حضور سینمادوستان برگزار خواهد شد.

فیلم سینمایی «به وقت شام» روایت متفاوتی از موضوع داعش و نبرد با این گروهک تروریستی دارد که پنجمین همکاری حاتمی‌کیا و همایونفر محسوب می‌شود.

این آهنگساز مطرح که از فیلم «به وقت شام» با عنوان بزرگترین، پیچیده‌ترین و بی‌پرواترین تولید سینمایی ایران یاد کرده بود درباره موسیقی این فیلم گفته است: «من برای موسیقی «به وقت شام» زحمت زیادی کشیدم ولی تجربه این‌طور بوده که برای کارهای متوسط تشویق و برای کارهای خیلی خوبم تنبیه شده‌ام؛ به همین دلیل هیچ‌گاه ‌نمی توانم درباره کیفیت این اثر نظر بدهم. ما ماه‌ها روی موسیقی این اثر کار کردیم و در طول کار خیلی چیزها را حذف و خیلی چیزها را اضافه کردیم و اتودهای زیادی زدیم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که ابراهیم حاتمی‌کیا در هیچ موردی -از مونتاژ و فیلمبرداری گرفته تا ساخت موسیقی- کوتاه نمی‌آید بنابراین همه عوامل همیشه مجبور هستند که بهترین کار خود را ارائه کنند.»

نظارت ضبط و بخشی از میکس و مسترینگ موسیقی این فیلم که در استودیو «شهر صدا» انجام گرفته، به عهده احسان بیرقدار بوده و ضبط کل مجموعه و میکس و مسترینگ موسیقی تیتراژ آن نیز توسط حامی حقیقی صورت گرفته است.

کارن همایونفر که سال گذشته علاوه بر فیلم سینمایی «به وقت شام»، برای موسیقی متن فیلم «عرق سرد» نیز نامزد کسب سیمرغ بود، برای فیلم‌های «زادبوم» (ابوالحسن داوودی) و «جرم» (مسعود کیمیایی) سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم جشنواره فیلم فجر را از آن خود کرده بود و در دوره قبلی جشنواره هم موفق شد سومین سیمرغش را از این جشنواره سی و شش ساله دریافت کند.
منبع:
موسیقی ما

موضوعات: موسیقی فیلم,
[ بازدید : 102 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود موسیقی فیلم و بازی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]