آهنگسازان بازی Cyberpunk 2077 معرفی شدند

يکشنبه 30 ارديبهشت 1397
21:43
امیر

به تازگی اطلاعات جدیدی از بازی Cyberpunk 2077، عنوان نقش‌آفرینی و مورد انتظار استودیوی سی‌‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) منتشر شده که بسیار هیجان‌انگیز است. بریان مانتیا (Brian Mantia) و ملیسا ریزی (Melissa Reese)، که بیشتر به واسطه همکاری با گروه راک افسانه‌ای Guns ‘N Roses شناخته می‌شوند و بر روی بازی‌های ویدئویی معروفی کار کرده‌اند، در حال حاضر بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کنند.

مانتیا به عنوان درامر در گروه Guns ‘N Roses فعالیت می‌کرده و در عین حال، ریزی هم به عنوان کیبورد زن (نوازنده ساز دارای ردیف کلید منظور است) نقش داشته است؛ بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت IMDB، این دو بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کنند. این دو پیش از این بر روی موسیقی متن بازی‌های بزرگ و معروفی هم کار کرده‌اند و در این زمینه سابقه خوبی دارند. بریان مانتیا بر روی موسیقی متن بازی‌هایی نظیر Mortal Kombat و ملیسا ریزی هم بر روی عنوان Bloodborne کار کرده است. این در حالی است که هر دوی آن‌ها با همکاری یکدیگر، موسیقی متن دو بازی inFamous 2 و inFamous: Second Son را هم ساخته‌اند.

علاوه بر این، مانتیا در جریان مصاحبه‌ای، به صراحت ابراز داشت که بر روی موسیقی متن بازی Cyberpunk 2077 کار می‌کند. زمانی که از وی پرسیده شد که این روزها مشغول چه کاری است، او پاسخ داد:

من همچنین بر روی موسیقی متن بازی ویدئویی Cyberpunk 2077 کار می‌کنم. این پروژه کمی مرا به چالش کشیده است چراکه توسعه‌ دهندگان آن به دنبال موسیقی‌ای هستند که تاکنون شنیده نشده باشد و در عین حال معنا و مفهوم خاصی را در بر داشته باشد. آن‌ها به دنبال موسیقی‌ای هستند که مناسب سال ۲۰۷۷ میلادی باشد. من در این کار نقش دارم چراکه من واقعاً عاشق «White Noise» هستم و من فکر می‌کنم که از الان تا ۶۰ سال آینده، موسیقی به همین سو پیش خواهد رفت؛ به طور اساسی هر فرکانسی در محدوده شنوایی انسان (از ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز) [ارزش شنیدن دارد]. به هر حال، من واقعاً تجربه لازم برای کار در چنین پروژه‌ای را دارم!

با توجه به سابقه این دو، انتظار می‌رود که بازی Cyberpunk 2077 از موسیقی متن جذاب و خاصی برخوردار باشد. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، چندی پیش شایعه‌ای در سطح اینترنت منتشر شد که حکایت از به نمایش در آمدن تریلر جدید این بازی در جریان رویداد E3 2018 داشت؛ از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست پیدا کنید.

گفتنی است که بازی Cyberpunk 2077 در حال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد و احتمالاً در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر گردد.

گیمفا
موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود موسیقی فیلم و بازی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]