تریلر جدیدی از آهنگسازی بازی Detroit: Become Human منتشر شد

يکشنبه 27 خرداد 1397
14:15
امیر

تا چند هفته دیگر، علاقه‌مندان به کوانتیک دریم (Quantic Dreams) و آثارش، می‌توانند جدیدترین ساخته داستان محور این استودیو را که با عنوان Detroit: Become Human شناخته می‌شود را تجربه کنند. بی‌شک موسیقی متن این اثر یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار آن خواهد بود؛ در همین راستا، اخیراً سازندگان بازی یاد شده ویدئویی از پشت صحنه آن با محوریت ساخت موسیقی متن این عنوان منتشر کرده‌اند.

شرکت سونی به تازگی از طریق وبلاگ پلی‌استیشن، ویدئوی جدیدی از بازی مورد انتظار و در دست انتشار Detroit: Become Human منتشر کرده است که نیم‌نگاهی به ساخت موسیقی متن آن دارد. یکی از نکات جالبی که با مشاهده این ویدئو بدست می‌آید این است که موسیقی متن این بازی توسط سه آهنگساز مختلف ساخته شده است و هر کدام از سه شخصیت اصلی این عنوان موسیقی اختصاصی و منحصر به فرد خود را خواهد داشت. فیلیپ شپارد (Philip Sheppard)، نیما فخررارا (Nima Fakhrara) و جان پائسانو (John Paesano) آهنگسازان اصلی بازی Detroit: Become Human هستند.

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، اخیراً سازندگان Detroit: Become Human از تاثیر انتخاب‌ها در روند این عنوان مورد انتظار صحبت کرده‌اند. همچنین کیفیت اجرایی این بازی بر روی کنسول پلی‌استیشن ۴ مشخص و اعلام شده است. از سوی دیگر، مدتی پیش شاهد انتشار تریلر و تصاویر متعددی از این بودیم که از این نشانی می‌توانید به بررسی و مشاهده آن‌ها بپردازید.

بازی Detroit: Become Human در تاریخ جمعه ۴ خرداد ماه (۲۵ می ۲۰۱۸ میلادی) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی‌استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر منتشر شده از این بازی را مشاهده و در صورت تمایل دریافت کنید.

گیمفا
موضوعات: موسیقی بازی,
[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود موسیقی فیلم و بازی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]