مصاحبه با آهنگساز ایرانی «بازی تاج و تخت»

سه شنبه 5 تير 1397
18:46
امیر

اهنگساز ایرانی سریال پرطرفدار و پربیننده "بازی تاج و تخت" می‌گوید پدرش مثل همه پدرهای ایرانی دوست داشته فرزندش دکتر شود ولی او موسیقی را بیشتر از پزشکی دوست داشته است.

آرمین جوادی 43 ساله متولد آلمان است. او مادری آلمانی دارد و پدرش یک پزشک ایرانی است. جوادی آهنگساز همه 8 فصل سریال "بازی تاج و تخت" است که پربیننده‌ترین سریال تاریخ به حساب می‌آید. او همچنین آهنگسازی سریال‌های پربیننده‌ دیگری همچون "فرار از زندان" و "وست‌ورلد" را هم انجام داده است.

مصاحبه با آهنگساز ایرانی

جوادی اخیراً یک تور بین‌المللی موسیقی ارکسترال در کشورهای مختلف برپا کرده و موسیقی فیلم‌هایی که ساخته را همراه با نوازندگان پرشمار ارکسترش اجرا می‌کند. این آهنگساز ایرانی در حاشیه این تور گفت‌وگویی با بی‌بی‌سی انجام داده که بخش‌هایی از آن را در ادامه خواهید خواند.

همه پدرهای آلمانی دوست دارند بچه‌شان دکتر شود، چطور شد پدر شما موافقت کرد یک موزیسین شوید؟

خیلی خوب است که پدرم این‌قدر از من حمایت کرد. من به پزشکی هم علاقه داشتم و دوست هم داشتم که دکتر شوم اما علاقه من به موسیقی کمی بیشتر بود. به این خاطر تصمیم گرفتم موزیسین شوم.

چرا آهنگسازی فیلم را انتخاب کردید؟

همه قطعاتی که می‌ساختم بی‌کلام بودند. من آهنگ می‌سازم، شعر نمی‌نویسم. موسیقی بی‌کلام و ارکسترال همیشه برایم جذاب بوده است. خیلی برایم جذاب است که موسیقی چطور می‌تواند فیلم را جذاب‌تر کند. از بچگی می‌دانستم که می‌خواهم به این سمت بروم.

مصاحبه با آهنگساز ایرانی

برای ساختن موسیقی "بازی تاج و تخت" چطور پیش رفتید؟

اول با کارگردان‌های فیلم در مورد موسیقی صحبت کردم. بعد صحنه‌های فیلم را دیدم و بعد شروع به ساختن کردم. من برای همه نقش‌ها و خانواده‌ها در فیلم موسیقی خاص خودشان را می‌نویسم و برای هر صحنه و تصویر هم موسیقی خودش را می‌سازم.

جوادی پس از تور اجراهایش مشغول ساختن موسیقی فصل نهایی "بازی تاج و تخت" خواهد شد. او در گفت‌وگوی مزبور نمی‌توانست یا نمی‌خواست از موسیقی فصل پایانی "بازی تاج و تخت" نشانه‌هایی بدهد ولی قطعاً موسیقی این فصل نیز مثل موسیقی فصل‌های دیگر سریال جذاب خواهد بود.

قطره
موضوعات: موسیقی فیلم,
[ بازدید : 94 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود موسیقی فیلم و بازی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]