ابراهیم حاتمی‌کیا: موسیقی کارن همایونفر تنها بخش فیلم است که در برابرش تسلیم می‌شوم

شنبه 29 ارديبهشت 1397
14:58
امیر

موسیقی ما - مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام» ساخته کارن همایونفر، دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه با حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، هادی حجازی‌فر، جوزف سلامه و این آهنگساز در اکران عمومی این فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.

در ابتدای مراسم بعد از به نمایش درآمدن ویدیویی از مراحل ساخت موسیقی متن فیلم سینمایی «به وقت شام»، کارن همایونفر درباره آن گفت: «من آلبوم‌های مختلفی کار کرده‌ام و معمولاً برای آن‌ها رونمایی نمی‌گیرم. اما چیزی که برای من جذاب است، رونمایی از این آلبوم در حضور مخاطبان فیلم است. کنار ابراهیم حاتمی‌کیا ایستادن خودش یک افتخار است. من این حرف را روی صحنه جشنواره فجر هم گفتم و همه جا این را خواهم گفت. نفس گرم شما مردم وقتی با این فیلم همراه شد، برای من جای افتخار دارد. فکر می‌کنم این آلبوم هم از این به بعد توسط رادیو و تلویزیون به نمایش درآید، مثل موسیقی فیلم «بادیگارد.»

همایونفر در آخر هم با اشاره به این موضوع که این موسیقی را با روح و قلبش تولید کرده گفت: «من بیش از 100 اثر ساخته‌ام که هیچ کدام سخت‌تر از ساخت موسیقی «به وقت شام» نبود.»

ابراهیم حاتمی‌کیا نیز در این مراسم گفت: «من به تمام بخش‌های فیلم مسلطم اما تنها جایی که تسلیم می‌شوم، موسیقی کارن همایون‌فر است. من فیلمساز سختگیری هستم و هر موسیقی را نمی‌پسندم، ولی وقتی آهنگ کارن همایونفر را شنیدم گفتم آن اتفاقی که می‌خواستیم، افتاد.»

هادی حجازی‌فر هم گفت: «وقتی موسیقی کارن همایون‌فر را می‌شنوم باورم نمی‌شود که در فیلمی ایفای نقش کرده‌ام که چنین آهنگی در اختیار دارد.»

در پایان مراسم حضار برای شادی روح ناصر چشم‌آذر یک دقیقه ایستادند و این استاد موسیقی را تشویق کردند و سپس آلبوم موسیقی فیلم سینمایی «به وقت شام» در کنار مردم رونمایی شد.
منبع:
موسیقی ما

موضوعات: موسیقی فیلم,
[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود موسیقی فیلم و بازی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]