خواننده‌ آهنگ فیلم جدید جیمز باند مشخص شد

دوشنبه 31 ارديبهشت 1397
18:46
امیر

بالاخره و پس از شایعات فراوان مشخص شد که سم اسمیت، خواننده‌ بسیار معروف بریتانیایی، آهنگ جدید فیلم جیمز باند را که نام آن اسپکتر است، اجرا خواهد کرد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دیروز و در خبری اعلام شد که سم اسمیت، خواننده پاپ انگلیسی‌، اجرای آهنگ اصلی‌ فیلم ۲۴ ام جیمز باند به نام اسپکتر را بر عهده خواهد داشت. آهنگ که نامش «نوشته‌های بر روی دیوار» است، توسط کپیتال رکوردز پخش خواهد شد و از تاریخ ۲۵ سپتامبر (۳ مهر)، برای دانلود و استریم برای علاقمندان در دسترس قرار خواهد گرفت.

آهنگ توسط اسمیت و جیمی نیپس نوشته شده است. این اجرا برای سم اسمیت موفقیت بسیار عظیمی به حساب می‌آید زیرا از معروفیت او فقط یک سال می‌گذرد. نام وی در سال ۲۰۱۴ با آلبوم «در ساعت تنهایی‌» بر سر زبان‌ها افتاد. این آلبوم توانست به صدر پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال انگلستان برسد و در ایالات متحده نیز توانست جایگاه دوم پرفروش‌ترین آلبوم را تصاحب کند.

سم اسمیت، اولین خواننده مرد تکی‌ بریتانیایی است که از سال ۱۹۶۵ اجرای آهنگ اصلی‌ یکی‌ از فیلم‌های جیمز باند را بر عهده می‌گیرد. پیش از این، تام جونز در سال ۱۹۶۵ و برای فیلم تاندربولت، آخرین هنرمند بریتانیایی بود که به صورت تکی‌ اجرای آهنگ یکی‌ از فیلم‌های جیمز باند را بر عهده داشت (پاول مک‌کارتنی آهنگ Live and Let Die را همراه با گروه خود Wings اجرا کرده بود و کریس کورنل نیز اصالتا بریتانیایی نیست).

مایکل جی. ویلسون و باربارا بروکلی، تهیه کنندگان اسپکتر در بیانیه‌ای که امروز توسط سونی منتشر شد در این‌باره گفتند:

سم و جیمی یکی‌ از الهام بخش‌ترین آهنگ‌ها را برای فیلم اسپکتر نوشته‌اند و سم با صدای خارق‌العاده خودش، اجرایی از آهنگ «نوشته‌های روی دیوار» داشته است که این آهنگ را مسلما به یکی‌ از بیاد ماندنی‌ترین آهنگ‌های مجموعه فیلم‌های جیمز باند تبدیل خواهد کرد.

خود اسمیت نیز در این‌باره گفت:

این آهنگ یکی‌ از نقاط عطف دوران کاری من است. من از اعلام این خبر که اجرای آهنگ فیلم جدید باند بر عهده من است، بسیار مفتخر هستم. من خیلی‌ از این موضوع که توانستم عضو کوچکی از این میراث کاریزماتیک انگلیسی‌ باشم، هیجان زده هستم. نام من در کنار نام بسیاری از الگوهای من که قبلا وظیفه اجرای آهنگ برای مجموعه فیلم‌های باند را داشته‌اند، قرار می‌گیرد. من امیدوارم که تمامی شما همان‌قدر که من از ساخت این آهنگ لذت بردم، از شنیدن آن‌ لذت ببرید.

اجرای آهنگ فیلم قبلی‌ جیمز باند، سقوط آسمان، بر عهده آدل بود که برای وی دو جایزه اسکار و گلدن گلوب در رشته بهترین آهنگ را به ارمغان آورد. همچنین آهنگ سقوط آسمان موفق به دریافت گرمی در رشته بهترین آهنگ نوشته شده برای رسانه تصویری و جایزه بریت در رشته بهترین آهنگ تکی‌ سال شد.

فیلم اسپکتر بار دیگر توسط سم مندز کارگردانی می‌شود. در این فیلم، جیمز باند (با بازی دنیل کریگ) طی‌ یک پیغام مرموز، مجبور می‌شود که عازم مکزیکو سیتی و رم شود و در آنجا با لوسیا سیارا (مونیکا بلوچی) آشنا می‌شود. وی در ادامه به وجود سازمانی با اهداف شیطانی به نام SPECTRE پی‌ می‌برد و تلاش خود را برای از بین بردن این سازمان آغاز می‌کند. در هنگامی که باند مشغول پیدا کردن راهی‌ برای از بین بردن این سازمان شیطانی است، وی پی‌ به ارتباط خود با رئیس این سازمان با بازی کریستف والتز می‌برد.

اسپکتر برای اکران در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) در انگلستان و ۶ نوامبر (۱۵ آبان) در آمریکا برنامه ریزی شده است.

شما می‌توانید در زومجی جدیدترین تریلر این فیلم را مشاهده کنید. چندی پیش نیز پوستری از این فیلم با حال‌ هوای فیلم‌های کلاسیک مجموعه جیمز باند منتشر شد که دیدن آن برای طرفداران این جاسوس معروف انگلیسی خالی‌ از لطف نیست.

منبع: Coming Soon

زومجی


موضوعات: موسیقی فیلم,
[ بازدید : 112 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دانلود موسیقی فیلم و بازی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]